Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با تاکید بر اجرای طرح نوین آبیاری در روستاهای دشتستان و اهرم تنگستان گفت: اجرای طرح آبیاری تحت فشار در نخیلات ۱۷۰ هکتاری آب‌پخش دشتستان تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جلسه کارگروه آب و کشاورزی استان بوشهر با قدردانی از تلاش شرکت آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی استان بوشهر در اجرای طرح آبیاری نوین در نخیلات دشتستان اظهار داشت: طرح مطالعاتی تغییر شیوه آبیاری نخیلات دشتستان که دارای 45 درصد پیشرفت فیزیکی است تا پایان امسال تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم اجرای طرح آبیاری تحت فشار در روستاهای خون، تنگ فاریاب، رودفاریاب و خیرک‌شکرک دشتستان فراهم است تاکید کرد: برای تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی نوین در روستاهای یاد شده و شهر اهرم تنگستان اقدامات لازم انجام و در تامین و مدیریت آب کشاورزی این مناطق اقدام شود.

استاندار بوشهر، با تاکید بر تسریع اجرای طرح آبیاری نوین در اراضی نخیلات آب‌پخش گفت: تغییر شیوه آبیاری سنتی به تحت فشار در اراضی نخیلات آب‌پخش دشتستان در حال اجرا است که باید برای تکمیل این پروژه مهم تسریع شود.

گراوندبا تاکید برکمک فرمانداران تنگستان و دشتستان برای اجرای آبیاری نوین در نخلستان‌های این مناطق بیان کرد: توجه به ساماندهی مشکلات آب، اجرای طرح نوین آبیاری و بهره‌وری مطلوب از منابع آبی استان بوشهر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه سهم استان بوشهر از تسهیلات اشتغال‌زایی کشور در همه بخش‌ها بدون محدودیت است گفت: همه مسئولان با سرعت و دقت برای جذب این اعتبارات اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر

هدررفت آب در برخی مواقع به صورت موضوعی نگران کننده درآمده است. این روز‌ها در محدوده پل آذر شهر اصفهان آبیاری گل ها به گونه ای انجام می گیرد که منجر به هدر رفت حجم بسیاری از آب می شود، این موضوع با توجه به کمبود منابع آبی و فرا رسیدن فصل گرم تابستان می‌تواند مشکلات شهروندان را دو چندان کند.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

داستان دنباله دار ترکیدگی لوله آب این بار در دزفول + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان