Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آب و فاضلاب روستایی اردستان،گفت: عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی آب رسانی روستایی در اردستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۱۰میلیون ریال به پایان رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛رضا دهقان اظهار کرد: عملیات اجرایی اصلاح و تعویض شبکه داخلی روستای امیرآباد به طول سه هزار و 200متر و با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال با هدف جلوگیری از هدر رفت آب انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه اجرای طرحهای این چنینی نیاز به مشارکت همه دستگاهها دارد، افزود: طرح مورد نظر با مشارکت دهیاری و بخشداری زواره انجام شده است.

مدیر آبفا روستایی اردستان گفت: عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی آب رسانی روستایی در اردستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 310میلیون ریال به پایان رسیده است.

دهقانی تصریح کرد: تعویض خط انتقال روستای جعفرآباد به طول دو هزار و 200 متر، روستای شمس آباد اردستان به طول یک هزار متر و با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال بصورت مشارکتی بخشداری و دهیاری از دیگر طرح های اجرا شده بوده است.

وی همچنین تاکید کرد: اصلاح و تعویض شبکه دامداری های روستای حسین آباد به طول یک هزار و 200 متر و با اعتباری بالغ بر 210میلیون ریال با کمک بخشداری زواره انجام شده است.

مدیرآبفا روستایی اردستان در ادامه به شروع عملیات ساخت مخزن 100مترمکعبی روستای شیرازان به دلیل فرسودگی و تامین آب شهرک جدید این روستا اشاره کرد و افزود: هزینه اجرای این طرح بالغ بر 700میلیون ریال است.

دهقانی با بیان اینکه مانده بدهی مشترکان آبفا روستایی شهرستان اردستان بالغ بر دو میلیارد و 850میلیون ریال است، تصریح کرد: 11هزار و 200مشترک آبفا روستایی در اردستان وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا خراسان رضوی گفت: آیین افتتاحیه همزمان دو هزار و ۹۵۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرآباد بردسکن  برگزار خواهد شد.


سرهنگ محمد روحانی افزود: این طرح ها شامل احداث و تکمیل مسکن محرومان به تعداد هزار و ۱۰۲ طرح، احداث و تکمیل مراکز آموزشی ۱۳۲ طرح، آسفالت راه‌ های روستایی و بین مزارع ۶۲ طرح،  ۸۵ طرح آبرسانی و توزیع آب، ۳۸ طرح کشاورزی و هزار و ۵۳۱ طرح مرمت و بهسازی مراکز فرهنگی، مذهبی، ورزشی و واحدهای مسکونی است.


وی بیان کرد: مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد بردسکن و طرح آبرسانی ۱۵ روستای دیگر استان به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار خواهد گرفت.

 

سرهنگ روحانی اعتبار صرف شده برای کل این طرح ها را  بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد.


وی گفت برای اجرای مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد ۱۲.۵ میلیارد تومان و برای آسفالت مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهرآباد شش و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین