Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول انجمن فیلم و عکس شهرستان دشتی گفت: نمایشگاه گروهی عکس «طبیعت استان بوشهر» با آثاری از هنرمندان عکاس شهرستان دشتستان در بشرویه خراسان جنوبی دایر می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید کریم موسوی در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر اظهار داشت: آذرماه سال جاری نمایشگاه گروهی عکس «طبیعت استان بوشهر» با آثاری از هنرمندان عکاس شهرستان دشتی در بشرویه خراسان جنوبی دایر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در حاشیه همایش کویرنوردی شهرستان بشرویه برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به برپایی نمایشگاه «عکس محرم» در خورموج نیز گفت: در نمایشگاه «عکس محرم» آثار سید اهورا موسوی، علی شادمهر، علی علی پور، ابوالقاسم خشنود، حمید امیری، عبدالرسول قاسمی، ابوذر زارعی، امید حکیمیان، مهدی عالی پور، سید کریم موسوی، سمانه فقیه و نجمه شیخیانی از هنرمندان انجمن فیلم و عکس شهرستان دشتی در صحن مسجد جامع خورموج به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 15 قاب 70*50 با موضوع آیین‌های عزاداری در مسجد جامع خورموج در سال جاری ارائه شده است.

موسوی یادآور شد: این نمایشگاه از 17 الی 28 آبان ماه هر شب از ساعت 20 الی 24 در صحن مسجد جامع خورموج پذیرای علاقه‌مندان است.

وی در خصوص برنامه آموزشی انجمن فیلم و عکس دشتی نیز گفت: ترم‌های آموزشی عکاسی به صورت فصلی توسط انجمن در حال برگزاری و تاکنون دو ترم بهار و تابستان برگزار شده است و ترم پاییز نیز در حال برگزاری است.

موسوی اظهار داشت: آذرماه سال جاری نمایشگاه گروهی عکس «طبیعت استان بوشهر» با آثاری از هنرمندان عکاس شهرستان دشتستان در بشرویه خراسان جنوبی دایر می‌شود.

مسئول انجمن فیلم و عکس دشتی خاطرنشان کرد: ترم زمستانه آموزش عکاس انجمن زمستان سال جاری برگزاری می‌شود و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند