Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@22:24:15 GMT

مجوز دو نشریه جدید در زنجان صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۴۷۵۶

مجوز دو نشریه جدید در زنجان صادر شد

استان‌ها > زنجان - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از صدور مجوز یک هفته‌نامه استانی و یک ماهنامه سراسری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ناصر مقدم با اشاره به جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات اعلام کرد: طبق نظر اعضای این هیئت، با انتشار ماهنامه سراسری "بیان زنجان" به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی فریدون احمدی موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین به هفته‌نامه استانی "صنعت و تجارت زنجان" به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی احمد حسنی مجوز انتشار داده شد.

مقدم از تسریع روند صدور مجوز در دولت تدبیر و امید به عنوان نقطه قوت وزارت فرهنگ و ارشاد این دولت یاد کرده و افزود: صف انتظار برای صدور مجوز در این دولت کاهش یافته و به درخواست‌ها در کمترین زمان پاسخ داده می‌شود.

فریدون احمدی نماینده این دوره مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بوده و احمد حسنی نیز نمایندگی نشریات سراسری از جمله همشهری را در زنجان بر عهده دارد.

ماه گذشته نیز ماهنامه "ناوک" به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مینو افشاری‌راد در استان زنجان مجوز انتشار گرفت.

اینک در استان زنجان ٥٢ نشریه و پایگاه خبری فعالیت دارند که در میان آن‌ها نام پنج روزنامه، ١٦ هفته‌نامه، ٦ دو هفته‌نامه، پنج ماهنامه‌، ١٢ فصلنامه‌، یک دو فصلنامه و هفت پایگاه خبری دیده می‌شود. ٢٤ متقاضی نیز در صف انتظار برای دریافت مجوز است.

 

48

کلید واژه‌ها : استان زنجان - زنجان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام