Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نماینده ولی فقیه در سپاه از راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان نماد اقتدار امت اسلامی یاد کرد وگفت: حضور باشکوه و میلیونی محبان اباعبدالله الحسین (ع) از سراسر دنیا در این اجتماع عظیم بیانگر عظمت و قدرت نرم افزاری اسلام بوده و جهانی شدن و تداوم این راه و مسیر عزت بخش می تواند منجر به زمینه سازی برای ظهور گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه  با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی ها در مقاطع مختلف تاریخ، اظهار کرد: آمریکایی ها در ۲۰۰ سال گذشته به هیچ دولت و ملتی رحم نکرده اند، آن ها فقط به فکر منافع خود هستند، حتی پس از امضای قراردادهای بسیار بزرگ با برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با بیان الفاظ ناشایست اعلام کرده اند که سود فراوانی نصیب آنان شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه  همه دولت‌های تشکیل شده پس از دفاع مقدس به نوعی قابل اطمینان نبودن این دولت متکبر و مستکبر را لمس کرده‌اند، پیرامون رویکرد اروپا در قبال مسائل ایران یادآور شد: پیوستگی امنیتی اروپا به آمریکا، مساله ناتو و روابط اقتصادی بسیار گسترده مسایلی است که اروپا را مطیع آمریکا می کند.

سعیدی بیان کرد: ملتی که قرار است در مقابل قلدرها ایستادگی کند، باید خود را تقویت کند تا زمینه‌های آسیب را از خود دور کند.

وی تصریح کرد : راه مردم ایران روشن است، رهبری هوشمند نظام ، راه را مشخص کرده اند و آحاد مسئولین باید به آن توجه کنند تا کشور تقویت شده و آرمان های نظام اسلامی اجرا شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه به پیروزی‌های ارتش عراق و سوریه در مقابل تروریست‌های داعش اشاره و خاطرنشان کرد: صهیونیزم و دنیای استکبار می‌خواستند با تشکیل خلافت داعش، حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند، اما با تلاش هوشمندانه و مقاومت مردم منطقه و یاری خداوند این توطئه خنثی شد.

وی درباره مسائل اقلیم کردستان عراق نیز بیان کرد: استقلال این اقلیم هم یکی از خطرناک‌ترین اتفاق‌ها بود که می‌توانست نتایج منفی سنگینی برای منطقه در پی داشته باشد.

سعیدی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلاتی که گریبان‌گیر دربار عربستان شده اشاره و تصریح کرد: عربستان آبستن حوادثی است که در آینده نزدیک خود را نشان خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه از راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان نماد اقتدار امت اسلامی یاد کرد وگفت: حضور باشکوه و میلیونی محبان اباعبدالله الحسین (ع) از سراسر دنیا در این اجتماع باشکوه بیانگر عظمت و قدرت نرم افزاری اسلام بوده و جهانی شدن و تداوم این راه و مسیر عزت بخش می تواند منجر به زمینه‌سازی برای ظهور گردد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد