Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با اشاره به این که مناظره، فضای مناسبی برای گفتگو و تحمل نظرات مخالف ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: اعتقادات و باورها، ساحت درونی ماست که در مناظره به معرض دید گذاشته می‌شود و بستر خوبی برای ابراز نظرات و برخورد مناسب با رقیب فراهم می‌گردد.    

 به گزارش ایسنا ، مراسم اختتامیه مرحله‌ استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در سالن جلسات مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل با تجلیل از گروه‌های برتر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم نجیبه خروشی دبیر اجرایی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اردبیل با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی، منطقه ای و ملی برگزارمی‌شود، گفت: امسال دومین بار است که مرحله استانی در اردبیل برگزار شد. 

وی افزود: انتظار می‌رود با همکاری بیشتر مسئولان فرهنگی مراکز آموزش عالی استان، در سال‌های آینده استقبال بیشتری از این مسابقه شود. 

خروشی با اشاره به این که مناظره، فضای مناسبی برای گفتگو و تحمل نظرات مخالف ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: اعتقادات و باورها، ساحت درونی ماست که در مناظره به معرض دید گذاشته می‌شود و بستر خوبی برای ابراز نظرات و برخورد مناسب با رقیب فراهم می‌گردد. 

دبیر اجرایی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان اردبیل گفت: این دوره از مسابقات با شرکت 8 گروه از دانشگاه پیام نور اردبیل، مرکز آموزش علمی کاربردی شعبه جهاددانشگاهی اردبیل، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با قضاوت هیات داوران متشکل از حسین رحیمی، موذنی، محمد احمدی، شاهرخ شهابی و سلیم پناهی، از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های محقق اردبیلی و پیام نور و علمی کاربردی اردبیل طی تیرماه سالجاری برگزار شد. 

خروشی افزود: در این دوره، گروه «آرمان» دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل به عنوان گروه برتر به مرحله منطقه‌ای راه یافت و گروه «خردگران خلاق» به عنوان گروه دوم و گروه «پایش» به عنوان گروه سوم انتخاب شدند. 

در ادامه فرخی مدیر اجرایی پژوهشی جهاد دانشگاهی اردبیل که به نیابت از رئیس واحد در این برنامه حضور داشت، اظهار کرد: ویژگی دانشجوی نمونه خوب درس خواندن، تزکیه و ورزش است. 

وی ادامه داد: دانشجویان در کنار درس بایستی نگرش سیاسی هم نسبت به مسائل روز و مهم جامعه و کشور داشته باشند و برگزاری مسابقات و مناظرات دانشجویی در راستای تقویت بنیه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی مناسبی در جامعه داشته باشند. 

  فرخی ضمن تشریح فعالیتهای جهاد دانشگاهی اردبیل افزود: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی و برخاسته از رویکرد فرهنگی است که برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی برای دانشجویان و همچنین ارائه آموزشهای لازم در همه زمینه های آموزشی و پژوهشی، از جمله برنامه های این واحد است که دانشجویان می توانند از آنها بهره مند گردند. 

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های هیات داوران و عوامل اجرایی این دوره از مسابقات، از دانشجویان خواست به عنوان سفیران جهاددانشگاهی در معرفی فعالیت‌های این نهاد انقلابی مشارکت فعال داشته باشند. 

شاهرخ شهابی، مدرس دانشگاه علمی کاربردی اردبیل و یکی از داوران مرحله استانی این مسابقات در اردبیل ضمن ابراز رضایت از برگزاری این مسابقه گفت: مناظره در اصلاح و تکامل فردی تاثیر گذار بوده و یکی از روش های عادلانه‌ برخورد با واقعیات است. 

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم گزاره‌هایی را از منطقه خودمان انتخاب کنیم و بهتر است درخصوص شعار سال هم گزاره‌هایی را انتخاب کنیم تا دانشجویان به گفتگو و مناظره بپردازند. 

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و جوایز از گروه‌های اول، دوم و سوم و همچنین هیات داوران، عوامل اجرایی این دوره از مسابقات استانی تقدیر به عمل آمد و به سایر گروه‌های شرکت کننده گواهی حضور در مسابقه و هدایایی اعطا گردید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل

اباسط ابراهیمی اظهار کرد: ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از امروز در ۱۳ نقطه اردبیل کار خود را آغاز کردند که بر اساس انتظار‌ها با استقبال خوبی هم از سوی شهروندان روبه‌رو شد.

او بیان کرد: استادیوم کارگران، پنج آذر، پارک ولایت، پارک شفا، پارک وحدت، پارک بانوان، فرهنگ‌سرای اصلانیان، باغ جیرال، پارک فرهنگیان، پارک بعثت، پارک سینا، پارک شهید سلیمانی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از فردا ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا هشت و ۳۰ دقیقه آماده میزبانی همشهریان اردبیلی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل افزود: ایستگاه‌های ورزشی روزانه ویژه بانوان در پارک‌های ولایت، شفا، فرهنگیان، سینا، بعثت، شهدای میراشرف، بانوان، قمر بنی‌هاشم، پنج آذر، باغ جیرال، استادیوم کارگران، سالن یادگار امام (ره) و پارک شهید سلیمانی واقع در روبه‌روی دادگستری خانوادگی خواهد بود.

ابراهیمی عنوان کرد: گسترش سلامتی، نشاط و شادابی با ایجاد بستر‌های مناسب ورزشی در محله‌ها و بوستان‌های اردبیل از جمله در قالب تقویت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی پیگیری می‌شود که بسترسازی آن با شهرداری و تامین مربی ایستگاه‌ها برعهده هیات ورزش‌های همگانی است.

او با قدردانی از همراهی اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی و عزم شهرداری برای ترویج و توسعه فرهنگ ورزش، از همه شهروندان به ویژه بانوان اردبیلی خواست تا برای حفظ سلامتی خود و افزایش نشاط اجتماعی، مشارکت لازم را در این طرح ورزش همگانی با حضور در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در ادامه گفت: طرح خیابان ورزش نیز در راستای ارتقای سلامت شهروندان و ترویج ورزش همگانی در حاشیه دریاچه شورابیل به اجرا درمی‌آید.
ابراهیمی با اشاره به استقبال پرشور خانواده‌ها از نخستین برنامه افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی شامل شطرنج، مینی گلف، شمشیربازی، بدمینتون، فوتبال تنیسی، چوب‌کشی، هولاهوپ، ترامپولین و دارات برای استفاده علاقه‌مندان تدارک دیده شده است.

او با قدردانی از همکاری هیات‌های ورزشی از جمله شمشیربازی، ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی-محلی از شهروندان اردبیلی دعوت کرد تا در این طرح پرشور و نشاط‌آفرین که عصر پنجشنبه‌ها برگزار می‌شود نیز حضور یابند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد