Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@01:05:00 GMT

يوز هاي مهاجر؛ بررسي ايراني هاي فيفا 18

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۸۸۵۲

يوز هاي مهاجر؛ بررسي ايراني هاي فيفا 18

خبرگزاري آريا - براي ما ايراني ها که ليگ برترمان در هيچ يک از بازي هاي PES و يا فيفا حضور ندارد، ديدن بازيکنان لژيونرمان مي تواند بسيار هيجان انگيز باشد. اما نکته جالب اين جا است که بعضي از بازيکنان حاضر در بازي مي توانند در کرير مود و يا اولتيميت تيم تاثير گذار باشند و تنها جنبه حضور معنوي ندارند.
اميدواريم روزي برسد که ليگ ايران و تيم ملي هم در لاين آپ فيفا حضور داشته باشند و شاهد حضور تمام بازيکنان ايراني در بازي باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براي تک تک اين بازيکنان در دنياي حقيقي آرزوي موفقيت و سربلندي مي کنيم و در ادامه به بررسي وضعيت اين بازيکنان و قدرت ها و قابليت هاي کاربردي آنان مي پردازيم.
سعيد عزت اللهي
سعيد که در ليگ روسيه و تيم آمکار پرم مشغول بازي است يکي از بازيکنان کليدي تيم ملي به حساب مي رود. بگذريم که حواشي پيش آمده برايش، او را از مسيري که بايد منحرف کرده است. ميانگين قدرتي او 66 است که مي توانست بيشتر باشد و حتي تا 70 هم برسد. مخصوصا قدرت دفاعي او که 59 است، بسيار غير منصفانه به نظر مي رسد و مي توانست حداقل 65-74 باشد.
پست او هافبک مياني است و با قيمت خيلي خوبي مي توانيد او را به خدمت بگيريد و به عنوان ذخيره دوم و يا سوم بازيکن اصلي تيم تان استفاده کنيد.
سن او 22 سال است که باعث مي شود تا پرورش او سرمايه گذاري خوبي براي تيم شما باشد و در طي دو يا سه فصل به ميانگين 75-80 برسد که هم از نظر مالي براي شما سود دهي بالايي داشته باشد و هم به عنوان يک بازيکن تراز اول در سطح تيم هاي معمول اروپايي به کار گرفته شود.
استيون بيت آشور
دفاع راست ايراني تيم تورنتو با اوورال 69 که يک امتياز بالاتر از ميانگين قدرت تيم محسوب مي شود. استيون که در ليگ کانادا توپ مي زند از سرعت خوبي برخوردار است (76) و قدرت بدني او براي يک دفاع نيز قابل توجه است (73).
اما به دليل سن بالايش و نداشتن پتانسيل پيشرفت، خريد خوبي محسوب نمي شود و مناسب ليگ هاي سطح اول نيست. به هر حال او يک بازيکن متوسط رو به پايين قلمداد مي شود و تنها مي تواند قيمت بسيار پايينش شما را وسوسه کند.
صد البته در پستي که او بازي مي کند، بازيکنان قدرتمند به تعداد انگشتان يک دست مي رسد و مي تواند براي يک يا دو فصل ذخيره مطمئني در قامت يک مهره پوششي باشد.
کاوه رضايي
کاوه از آن دست بازيکناني است که بي شک لياقت ميانگين قدرتي بسيار بالاتري از وضع فعلي اش دارد. کاوه که بازيکن دونده و يک تمام کننده بسيار خوب است داراي قدرت هاي بسيار نا اميد کننده اي در بازي است.
سرعت 67 براي چنين بازيکني جز اجحاف چيزي را براي ما تداعي نمي کند. ميانگين سرعت او مي توانست حتي در بازه 78-84 قرار بگيرد که ميزان بي عدالتي را کاملا نمايان مي کند.
قدرت تمام کنندگي او در عين ناباوري 68 در نظر گرفته شده است که به راحتي مي توانست بين 79-88 باشد.
اين بازيکن 25 ساله که در تيم کارلوي ليگ بلژيک مشغول به بازي است، مي تواند يک سرمايه گزاري خوب از سوي شما براي تقويت خط حمله تان باشد.
رامين رضاييان
بازيکن پر حاشيه و اسبق پرسپوليس که پس از فراز و نشيب هاي بسيار در آخر به اوستنده بلژيک پيوست، با اين اتفاق شانس اين را پيدا کرد تا در بازي حضور داشته باشد و کارت او نيز کومبوي جالبي از سه رنگ سبز و سفيد قرمز تشکيل داده است.
رامين 27 ساله با ميانگين قدرتي 70 در پست دفاع راست قرار مي گيرد. البته با بررسي سبک بازي باکس به باکس او و مشاهده عملکردش در زمين فوتبال، مي توان گفت که شايسته ميانگين بسيار بالاتري از 70 است.
براي مثال سرعت او که در حال حاضر 75 است، با اين که سرعت خوبي به حساب مي رود، اما مي توانست بين 80-88 باشد.
اما اوضاع جايي وخيم مي شود که به سراغ بررسي قدرت شوت او در بازي مي رويم، 66 براي بازيکن شوت زني مثل رامين که گل هاي زيبايي هم از ضربات کاشته و شوت هاي راه دور به ثمر رسانده، کاملا غير قابل قبول است و اين عدد مي توانست چيزي بين 79-87 باشد.
رضاييان با توجه به قدرت هايش يکي از دفاع راست هاي متوسط متمايل به خوب بازي به شمار مي رود و با توجه به سن و پتانسيلش، مي تواند انتخاب خوبي براي يک دفاع راست هجومي باشد.
دانيال داوري
يکي از ضعيف ترين ايراني ها و همچنين دروازه بان هاي کل بازي. دانيال با ميانگين قدرتي 64 به هيچ عنوان بازيکن خوبي به شمار نمي رود و با توجه به 29 ساله بودنش، توجيه پرورشي هم ندارد.
دانيال که در بوندسليگا 2 و تيم دويزبورگ فعال است، يکي از بدترين کارت هاي قدرتي را دارد و خريد و به کار گيري او اصلا توصيه نمي شود.
خالد شفيعي
مدافع 30 ساله تيم اف سي سئول کره وضعيت هولناک تري نسبت به دانيال دارد. او يکي از ضعيف ترين بازيکن هاي کل فيفا در بين تمامي پست ها به شمار مي رود.
ميانگين پاس 35 و شوت 27 واقعا وحشتناک است و حتي اگر به صورت رايگان بتوانيد او را در اختيار بگيريد، بازي دادنش يک ريسک بزرگ محسوب مي شود.
عليرضا حقيقي
گلر خوش بر و روي ايراني که در جام جهاني ظاهرش ترند شده بود در حال حاضر مشغول بازي در اسکيلستونا ليگ سوئد است. او با ميانگين 71 يکي از بهترين دروازه بان هاي ليگ سوئد به شمار مي رود و ميانگين خوبي دارد.
اين گلر 28 ساله ميانگين قدرتي 71 را در اختيار دارد که براي يک دروازه بان ميانگين خوبي به شمار مي رود. او مي تواند يک انتخاب مناسب براي دروازه بان ذخيره يک تيم حتي تراز اولي باشد که با پرورش به 75-80 هم برسد.
رضا قوچان نژاد
مهاجم ملي پوش که گل صعود ما به جام جهاني 2014 برزيل را در مقابل کره به ثمر رساند، در ليگ هلند و تيم هيرنوفين مشغول به خدمت است.
آقاي گل شماره دوم فصل قبل ليگ هلند با ميانگين قدرتي 72 در بازي نيز حضور دارد. اما به راحتي مي توانست بين 74-78 باشد.
ولي در وضع فعلي هم بازيکن چپ پاي خوبي به شمار مي رود و مي تواند به عنوان يک مهاجم به تقويت خط حمله هر تيمي کمک کند.
گوچي 30 ساله قيمت مناسبي هم دارد اما در هنگام خريد پتانسيل پيشرفت پايين او را هم بايد در نظر بگيريد.
ميلاد محمدي
ميلاد تنها 24 سال سن دارد و يکي از بهترين انتخاب ها براي استحکام خط دفاعي است. به دليل سرعت چشم گير 89 تايي او يک مهرا تاثيرگذار در فاز هجومي نيز قلمداد مي شود.
ميلاد که در ليگ روسيه و تيم ترک گروزني توپ مي زند، يکي از قوي ترين دفاع چپ هاي بازي به حساب مي رود و پتانسيل پيشرفت بسيار خوب او باعث مي شود يه يک هيولاي ترسناک براي حريفان بدل شود.
ميانگين قدرتي 73 تايي او مي تواند حتي تا عدد 88-90 هم برسد که البته حوصله و پيگيري زيادي در استفاده زياد او در تمرينات مي طلبد.
کريم انصاري فرد
مهاجم 27 ساله تيم المپياکوس که در ليگ يونان مشغول به بازي است. کريم مي توانست ميانگين بسيار بيشتري از 73 در اختيار داشته باشد.
او لايق عددي بين 77-83 است ولي باز هم باعث نمي شود که او را بازيکني ضعيف بدانيم.
انصاري فرد از آن دست بازيکناني است که اگر بتوانيد او را خوب تغذيه کنيد، مي تواند تبديل به يک ماشين گلزني شود.
قيمت او نسبت به تيم و ليگ فعلي اش پايين نيست اما منصفانه به نظر مي رسد. استفاده از او در کرير مود براي تيم هاي متوسط بسيار پيشنهاد مي شود.
عليرضا جهان بخش
يکي از بهترين انتخاب ها براي وينگ راست براي هر تيمي. عليرضا که در تيم AZ آلکمار قرار دارد، يک بازيکن فوق العاده است و با تمرين دادن او مي توانيد به ميانگين 87-91 برسيد.
يک بازيکن متعادل با 24 سال سن که مي تواند ستاره هر تيمي باشد. قدرت شوت زني او بايد بيشتر از چيزي که هست در نظر گرفته مي شد و در بازي 85-89 قرار مي گرفت.
اوورال 75 او مي توانست تا 81-83 هم در نظر گرفته شود. شايد گفت او تنها ايراني شاغل در ليگ هاي خارجي است که با يک شيب ملايم رو به بالا در هر بازي مي درخشد و ستاره آلکمار به شمار مي رود.
خريد او حتما و حتما براي هر تيمي پيشنهاد مي شود.
سردار آزمون
سردار 22 ساله که جزو تيم روبين کازان روسيه است، بهترين بازيکن ايراني از نظر ميانگين قدرتري به شمار مي رود.
ميانگين 77 او در اين سن، آزمون را به يکي از ارزشمندترين بازيکنان فيفا تبديل مي کند که با سرمايه گذاري صحيح مي توانيد خروجي بسيار مناسبي از او بگريد.
سردار سرعت و فينيشنگ خوبي دارد و در محوطه جريمه يک تهديد به حساب مي رود. خريد او نيز براي هر تيمي که هستيد يک انتخاب هوشمندانه به حساب مي رود و کاملا پيشنهاد مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶

براساس اعلام فیفا، این نهاد بین‌المللی با شرکت آرامکو عربستان قرارداد همکاری چهارساله امضا کرده است.

به گزارش ایرنا، بر این اساس، آرامکو در جام جهانی ۲۰۲۶ مردان و ۲۰۲۷ زنان شریک تجاری فیفا خواهد بود.

جیانی اینفانتینو، رییس فیفا دراین‌باره گفت: این شراکت ما را در برگزاری موفق رویداد‌های ممتاز یاری و در حمایت از ۲۱۱ فدراسیون عضو حمایت خواهد کرد.

جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی مشترک سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۳۰ درصد آبگیری شد
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت