Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-05@20:53:37 GMT

حکم جلب شهردار منتخب گرگان در شأن مردم نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۹۵۲۸

حکم جلب شهردار منتخب گرگان در شأن مردم نیست

گرگان- عضو شورای اسلامی شهر گرگان: حکم جلب سیار شهردار منتخب گرگان در شأن مردم نیست و باید حساسیت بیشتری در این زمینه صورت می گرفت.

به گزارش امتداد نیوز، سعید رحیمی شامگاه شنبه، در هفدهمین صحن علنی شورای شهر گرگان، اظهار کرد: زمانی که در جلسات غیر علنی شورا روند تأیید کاندیدا مطرح بود، در حضور ثابت قدم مسائل حقوقی را مطرح کردم و از ایشان پرسیدم، آیا شما دارای پرونده مفتوح هستید یا خیر؟

وی با بیان این که، ثابت قدم با صراحت اعلام کرد، من پرونده ای ندارم، افزود: بعد از انتخاب ایشان، صرف نظر از مسائلی که در سِمَتِ شهرداری سابق ایشان مطرح بود، شاهد پرونده های جدیدی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی گفت: حسن شهرت یکی از مصادیق تصدی شهرداری است و در خصوص حکم جلب سیار ایشان که در خصوص بدهی مالی بوده می تواند مجازات حبس نیز داشته باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: انتخاب ما، هزینه ای علاوه برای ایشان برای نظام نیز به وجود آورده و باید با حساسیت و دقت بیشتری انتخاب انجام می گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ایشان باید با صراحت به ما اعلام می کردند که دارای پرونده مفتوحه هستند و اکنون کذب سخن وی مطرح است.

در ادامه سیدمحمد مرتضوی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان، اظهار کرد: در چند روز اخیر شاهد اخباری در فضای مجازی علیه ثابت قدم بودیم و قضاوت بر عهده خود شماست.

وی تصریح کرد: در جلسات بررسی صلاحیت کاندیدا آقای رحیمی چند بار با حالت تأکید از ایشان پرسید که آیا پرونده مفتوحه چه اداری و چه غیر اداری دارید و او اعلام کرد، دو پرونده داشتم که در دادگاه تجدید نظر، برائت گرفتم و پرونده مفتوحه ندارم.

مرتضوی تأکید کرد: در آن جلسه سوأل چگونگی روابط با استاندار جدید نیز از طرف رئیس شورا مطرح شد که ثابت قدم گفت، من با استاندار روابط خاص و ویژه ای دارم که اکنون ادعای ایشان رد می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: حکم جلب سیار صادر شده و باید مدیریت می شد اگر او دستگیر شود در شأن گرگان و مردم آن نیست.

وی با بیان این که عدم تحقق بودجه یکی از نقاط ضعف است، تصریح کرد: اگر همین امروز نیز کمیسیون سرمایه گذاری ایجاد شود ما سه ماه از سرمایه گذاری عقب هستیم.

true برچسب ها : سعید رحیمی شورای شهر گرگان گرگان محمد مرتضوی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی