Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ برزو مهدیخانی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه تلخ و ناگوار ساعت 21:28 جمعه شب در بولوار انقلاب شهر ابهر، اتفاق افتاد که علت وقوع آن از سوی پلیس در دست بررسی است.
وی اظهار کرد: در این حادثه سرنشین و موتورسوار که به شدت مصدوم شده بودند به منظور مداوا و درمان به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه سرنشین 20 ساله این وسیله نقلیه بر اثر شدت جراحات وارده به رغم تلاش پزشکان معالج، جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: 9 نفر از 17 کشته تصادفات درون شهری این استان از ابتدای سال تاکنون، موتورسواران بودند که این آمار نگران کننده است.
به گزارش ایرنا، رئیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نیمه نخست امسال، 9 نفر از 17کشته تصادفات درون شهری زنجان موتورسوار بودند.
سرهنگ رمضان آفریدون به برگزاری مانور شهری موتورسیکلت سواران قانونمند 19 مهر امسال در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: نداشتن کلاه ایمنی بیشترین علت مرگ این موتورسواران بود که این ضرورت استفاده از کلاه ایمنی را دوچندان می کند.
وی اظهار کرد: 50 درصد از یک هزار و 400 مجروح ناشی از تصادفات رانندگی طی مدت یادشده، موتورسواران و ترک نشینان موتورسیکلت بودند که در میان آنان قطع نخاع و قطع عضو نیز وجود داشت.
آفریدون با تاکید براینکه موتورسیکلت وسیله مناسب و مطمئنی نیست، افزود: کسانی که از موتورسیکلت استفاده می کنند لازم است به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نیز توجه بیشتری داشته باشند و استفاده از کلاه ایمنی استاندارد را جدی بگیرند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز به مرگ و میر موتورسواران در درون شهر و برون شهر استان زنجان اشاره کرد و گفت: 90 درصد علت فوت موتورسواران یا ترک نشینان آنها در تصادفات به خاطر نداشتن کلاه ایمنی است.
سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی با بیان اینکه رعایت نکردن حق تقدم، وجود نقص در سیستم روشنایی و کم سن و سال بودن موتورسواران نیز از عمده دلایل وقوع تصادفات است افزود: بیشترین فوت شده در میان موتورسواران افراد 15 تا 25 سال بوده و 30 درصد تصادفات زنجان مربوط به موتورسیکلت است و در تصادفات اتفاق افتاده بالای 85 درصد موتورسواران مقصر هستند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تصادفات موتورسواران در تهران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تابستان، فصل مرگ موتورسواران! کلاه ایمنی مجهز به سیستم موقعیت‌یاب جهانی

دیگر خبرها

  • افزایش تصادفات موتورسواران در تهران (فیلم)
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت