Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از آمیزه های دینی ما است، افزود: حراست به عنوان چشم بیدار و مغز متفکر دستگاه اجرایی عمل کند.به گزارش بلاغ به به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)، حبیب حسین زادگان در آئین تکریم و معارفه جدید حراست ورزش و جوانان استان با بیان اینکه وظیفه مسئولین خدمتگزاری است و این خدمات می بایست ارزشمند باشد، تصریح کرد: مازندران استان عرصه ورزش، و ورزشکاران این خطه پهلوان پرور برای کشور افتخارآفرینی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از آمیزه های دینی ما است، افزود: حراست به عنوان چشم بیدار و مغز متفکر دستگاه اجرایی عمل کند.
حسین زادگان از زحمات چندین ساله خسرو سیفی در این تصدی تشکر کرد و انتصاب مهدی معافی را به سمت مسئول جدید حراست وزش و جوانان استان تبریک گفت.
در ادامه صانعی جانشین و معاون دفتر مرکزی حراست ورزش و جوانان ضمن تشکر از زحمات خسرو سیفی و تبیک به معافی گفت: ورزش یک حوزه پر مخاطب است و وزارت ورزش و جوانان همچون آموزش و پرورش جهت تعالی و توسعه ورزش با تک تک خانواده ها در ارتباط است.
این مسئول با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی اهمیت ویژه ای برای وزارت ورزش و جوانان دارد، افزود: توسعه حوزه های جوانان، بانوان و ورزش قهرمانی از دیگر محورهای مهم با اهمیت وزارت ورزش و جوانان است.
وی همچنین حوزه حراست ورزش و جوانان با توجه به اهمیت موضوع بسیار مهم دانست.
همچنین ایمانی مدیرکل حراست استان مازندران، حراست جایگاه حساس و مهم است، اظهار کرد: این مسئولیت ها فرصت گرانبها، نعمت، توفیق و امانت الهی استو باید به خوبی انجام وظیفه کنیم.
گفتنی است، در پایان از زحمات چندین ساله خسرو سیفی در مسند حراست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران تقدیر شد و مهدی معافی مسئول جدید حراست ورزش و جوانان استان منصوب شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد.

در این دیدار که با حضور رییس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و ان‌شاءالله در صورت کسب سکو توسط تیم ملی پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره‌گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

کد خبر 6095832

دیگر خبرها

  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • فصل نشا با چاشنی فوتشال در مازندران
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند