Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام چاره خواه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با ورود این موج، روز پنجشنبه بارش ها در مناطق مختلف استان پیش بینی می شود که تا روز جمعه ادامه دارد ولی از اوایل هفته آینده موج بارشی جدیدی وارد استان خواهد شد.
وی افزود: با ورود این سامانه پدیده غالب پوشش ابر، وزش باد و رگبار باران برای مناطق مختلف استان خواهیم داشت و پیش بینی می شود در این مدت حداقل دمای هوا تا پنج درجه کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چاره خواه با بیان اینکه کاهش دمای هوا در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده بسیار محسوس خواهد بود، یادآور شد: در شبانه روز گذشته سراب شهرک دهگلان با دمای 2.4 درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین و سروآباد با دمای هوای 25 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بودند و در این مدت دمای هوای سنندج بین 6 تا 21 درجه سانتیگراد در نوسان بود.

**بارش های امسال کردستان 15.6 درصد افزایش یافته است
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان تاکید کرد: در سال آبی جاری میزان بارش ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 15.6 درصد افزایش یافته است.
چاره خواه افزود: در این مدت میانگین بارش های استان 26.5 میلی متر بود که بیشترین بارندگی در بانه 45 میلی متر، سقز 39.2 میلی متر و مریوان 30 میلی متر بوده است.
وی با اشاره بارش های این هفته در استان اظهار کرد: میانگین بارش ها این هفته در استان 22.2 میلی متر بود که بیشترین مقدار در بانه 36.4 میلی متر، سقز 31.6 میلی متر و سروآباد 28 میلی متر بوده است.
به گفته وی، میزان بارش ها در سنندج مرکز استان در این هفته 20 میلی متر بوده و کمترین میزان بارندگی استان در شهرستان قروه 10 میلی متر بوده است.
استان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی قرار دارد که میانگین بارش سالیانه آن 540 میلی متر و 2 برابر میانگین کشوری است.
خبرنگار: عبدالله رحمانی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3020/9102

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان، گفت: سامانه فعال بارشی تا اواخر وقت روز شنبه در نقاط مختلف استان فعال است. - اخبار استانها -

محمد حسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته شاهد بارش باران در مناطق مختلف استان بودیم، اظهار داشت: آسمان استان تا روز شنبه بارانی است.

وی با بیان اینکه بارش باران از 24 ساعت گذشته در استان آغاز شده است، تصریح کرد: در این مدت بیشترین مقدار بارش با 25 میلیمتر مربوط به شهرستان تویسرکان بوده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: در شبانه روز گذشته مقدار بارش در ایستگاه باران سنجی دانشگاه بوعلی همدان نیز 17 میلیمتر ثبت شده است.

باقری شکیب با بیان اینکه سامانه بارشی تا روز شنبه در استان فعال است و در اکثر نقاط بارش باران، رگبار و رعد و برق خواهیم داشت، تصریح کرد: بارندگی‌ها در ساعات بعد از ظهر تشدید خواهد شد.

وی از وزش باد شدید برای روزهای جمعه تا یکشنبه خبر داد و گفت: امروز و فردا دمای روزانه هوا بین 2 تا 3 درجه خنکتر خواهد شد.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت شهرستان‌های نهاوند و فامنین با حداکثر دمای 22 درجه به عنوان گرمترین نقاط استان و گل تپه با حداقل دمای 7 درجه، خنکترین نقطه استان ثبت و گزارش شده است.

باقری شکیب افزود: در طول 24 ساعت گذشته دمای هوای شهرستان همدان بین 21 و 9 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/743/

دیگر خبرها

  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط