Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد قناعت روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اربعین حسینی با برنامه های مختلفی در شهرستان فردوس همراه است که از جمله آن برگزاری همایش پیاده روی و اطعام عزاداران حسینی در محل بارگاه مطهر امامزادگان سید محمد و سیدابراهیم(ع) است.
وی افزود: مراسم پیاده روی اربعین حسینی 8:30 صبح روز پنجشنبه 18 آبان از محل چهار راه شهیدان پارسا آغاز و پس از طی مسیر خیابان مطهری و میدان صاحب الزمان(عج) عزاداران در محل بارگاه امامزادگان تجمع و از سخنرانی حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قناعت تصریح کرد: برپایی 12 موکب در مسیر راهپیمایی و پذیرایی از عزاداران حسینی از دیگر برنامه های روز اربعین در شهرستان فردوس است.
وی با تقدیر از هیئات مذهبی شهرستان فردوس به سبب همکاری و هماهنگی لازم در برگزاری مراسم روز اربعین حسینی، یادآور شد: با همکاری هیئات مذهبی، در روز اربعین همه عزاداران حسینی پذیرایی و وسایل نقلیه عمومی برای جابه جایی زائران از محل امامزادگان فراهم شده است.
وی ادامه داد: بنابراین عزاداران بصورت پیاده و هماهنگ از محل چهار راه شهیدان پارسا حرکت و هیچ نگرانی در ارتباط با نحوه برگشت از مراسم نداشته باشند.
رئیس تبلیغات اسلامی فردوس گفت: در ایام اربعین حسینی تعداد 500 نفر در قالب 5 کاروان پیاده از فردوس به مقصد مشهدالرضا(ع) حرکت خواهند کرد تا در ایام شهادت امام رضا(ع) در مراسم عزاداری و در حرم مطهر رضوی حضور یابند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
9865* 6054* خبرنگار اعظم جمالی* انتشار - مریم پنجابی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با شب شهادت امام صادق(ع) مراسم عزاداری در میدان شهرری برگزار می شود.

براساس این گزارش، مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع)عصر امروز و از ساعت ۱۶ با حضور مداحان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • مراسم دسته روی عزاداران امام صادق(ع) در بردسکن 
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود