Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزنه‌بردار تيم ملي کشورمان گفت: قول مي‌دهم در مسابقات جهاني وزنه‌برداري که در آمريکا برگزار مي‌شود صاحب مدال شوم. علي ميري در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در اروميه، با اشاره به برنامه‌ريزي مربي تيم ملي براي خود اظهار داشت: دقايقي با ايشان در مورد روند تمريني خود صحبت کردم و وزنه‌هايي را براي من مشخص کردند که اگر بتوان اين وزنه‌ها را بالاي سر ببرم مطمئناً صاحب مدال مي‌شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطرنشان کرد: قول مي‌دهم که بتوانم رکورد مد نظر مربي تيم ملي را بزنم و در مورد مسابقات نيز قول کسب مدال را به هم‌وطنان عزيز مي‌دهم.
وي با توجه به برنامه تجليلي اداره کل ورزش و جوانان آذربايجان غربي و هيئت وزنه‌برداري استان در تهران تأکيد کرد: اين موضوع و حضور آقاي مرادزاده پيش از اعزام به مسابقات روحيه مضاعفي را در من ايجاد مي‌کند تا بهترين تمرين‌ها را در هفته بعد انجام دهم.
وزنه‌بردار تيم ملي کشورمان گفت: ويزاهاي اعزام به آمريکا در طول هفته پيشِ‌رو به دستمان مي‌رسد و با کمک خداوند متعال به مسابقات راهي مي‌شويم و دست پر برخواهيم گشت.
وي راجع به شرايط بسيار مناسب خود در تمرينات تصريح کرد: با کمک خداوند متعال توانستم روز چهارشنبه تمرين‌هاي خوبي را انجام دهم و مغلوب هيچ وزنه‌اي نشدم و وزنه‌ها را تکرار مي‌کنيم تا در مسابقات با اعتماد به نفس بالايي پيش رويم و بتوانيم افتخارات بيشتري کسب کنيم.
ميري با انتقاد از مسئولان استان آذربايجان غربي تأکيد کرد: به‌عنوان نخستين فرد از استان در مسابقات جهاني وزنه‌برداري شرکت مي‌کنم ازاين‌رو از مسئولان انتظار حمايت بيش‌ازپيش را دارم تا بتوانم نتيجه مطلوبي را به‌دست آورم.
وي در پاسخ به سؤالي در مورد ارزيابي استارت ليستي که در آن جاي گرفته است تصريح کرد: از الآن نمي‌توان به‌روي اين افراد حساب کرد و اصلاً با اين مسائل ذهن خود را درگير نمي‌کنم و همان‌گونه که آنان به‌فکر تمرين خود هستند من هم نيز تمام تمرکز خود را به‌روي تمريناتم گذاشته‌ام.
انتهاي پيام/*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا

چهاریمن روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده کشورمان در رده سنی جوانان به روی رینگ رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (دوشنبه - 10 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده رده سنی جوانان به مصاف حریفان خود رفتند. 

 مهدی سلطانی بوکسور وزن 54 کیلوگرم با برتری مقابل نماینده مغولستان ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. سلطانی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود و در دیدار مقابل نماینده مغولستان در دو راند نخست مغلوب شده بود، اما با عملکرد قابل در راند سوم در نهایت پیروز این مسابقه لقب گرفت و نخستین مدال نمایندگان بوکس کشورمان را در این رقابت‌ها قطعی کرد. او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف بوکسوری از قزاقستان خواهد رفت. 

 همچنین مهدی شعبان دیگر نماینده بوکس رده سنی جوانان ایران در وزن 48 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده فیلیپین از دور مسابقات کنار رفت. 

4 پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

 

فردا(سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند. در وزن 48 کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو‌ از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا‌ از هند می‌رود.

 در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی با آکاش گورکا از هند دیدار می‌کند. علی گرجی در وزن 67 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود. در وزن 75 کیلوگرم نیز محمد محشری با گورپاد‌ از هند روبه‌رو خواهد شد.

رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان و امیدهای آسیا از از  روز شنبه 8 اردیبهشت‌ ماه آغاز ‌شد و 18 اردیبهشت ماه در قزاقستان به پایان خواهد رسید. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای