Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، با ورود علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، موضوع طرح جامع شهر ارومیه و الحاق مناطق حاشیه نشین به محدوده شهر، به زودی حل میشود.

این مطلب را روح‌الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت و خاطر نشان کرد: پرونده طرح جامع شهر ارومیه در اولین جلسه شورای عالی شهرسازی مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از تلاش های یکساله و تقابل با مخالفین موضوع الحاق چه در تهران و چه در ارومیه، همزمان با سفر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی به ارومیه، وی به طور کامل در جریان اهمیت این موضوع قرار گرفت و همان روز با وزیر راه و شهرسازی گفت و گو کردند.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به صورت رسمی نیز پس از سفر ارومیه، ریاست مجلس در پاسخ به نامه اینجانب از وزیر راه و شهرسازی خواست که نسبت به موضوع طرح جامع ارومیه نگاه مثبتی داشته باشد.

حضرت‌پور گفت: همچنین در دیدارهای جداگانه با وزیر راه و شهرسازی و همچنین معاون شهرسازی وی، همگی قول مساعد خود را برای حل این مشکل بزرگ داده شد.

حضرت‌پور ادامه داد: انشالله در روزهای آتی با توجه به اقدامات انجام گرفته، موضوع مهم الحاق مناطق حاشیه ارومیه به محدوده شهر حل و فصل و ما شرمنده مردم نخواهیم شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش