Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: تسهیلات بانکی ارزان قیمت با کارمزد 6 درصد به سرمایه گذاران طرح های صنعتی و تولیدی در نواحی و مناطق روستایی کم برخودار این استان پرداخت می شود.

علی اصغر جمعه ای روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این طرح به منظور اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت و حمایت از فعالان اقتصادی علاقمند به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در مناطق محروم روستایی و مجریان طرح های اشتغال محور در مناطق روستایی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: تسهیلات مصوب کشوری این طرح 60 هزار میلیارد ریال بوده و طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری تولیدی و اشتغال زا در مناطق روستایی و شهرهای کمتر از 10 هزار نفر جمعیت مشمول دریافت این تسهیلات هستند.
وی با بیان این که شهرک صنعتی سمنان مشمول دریافت تسهیلات6 درصدی مناطق کم برخوردار نیست ، یادآور شد: در صورت ایجاد نواحی صنعتی در سایر بخش های تابعه این شهرستان سرمایه گذاران و متقاضیان طرح های صنعتی این نواحی می توانند از این تسهیلات کم بهره برخوردار شوند.
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان ادامه داد : تسهیلات رونق تلاش بزرگ دولت تدبیر و امید، در شرایط رکود و کمبود اشتغال در کشور بود.
جمعه ای با بیان این که کمبود منابع مالی مهم ترین مساله تولیدکنندگان در شرایط کنونی است ، گفت : دولت تدبیر و امید به منظور تامین این نیاز واحدهای تولیدی، به پرداخت تسهیلات رونق پرداخت اقدام کرد و آمارها نشان می دهد که ایجاد اشتغال هدفگذاری شده در این برنامه محقق شده است.
به گزارش ایرنا، در نیمه نخست امسال نرخ مشارکت اقتصادی استان سمنان 39.4 درصد بود و سهم شاغلان در بخش های مختلف اقتصادی استان سمنان در بخش خدمات بیش از 49 درصد، در بخش صنعت و معدن بیش از 33 درصد و در کشاورزی بیش از 18 درصد است.
در دولت تدبیر و امید تفاهم نامه اجرای 87 طرح با سرمایه گذاری 85 هزار میلیارد ریال با بخش خصوصی در استان سمنان امضا شده است.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده :جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان