Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، با ورود علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، موضوع طرح جامع شهر ارومیه و الحاق مناطق حاشیه نشین به محدوده شهر، به زودی حل میشود.

این مطلب را روح‌الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت و خاطر نشان کرد: پرونده طرح جامع شهر ارومیه در اولین جلسه شورای عالی شهرسازی مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بعد از تلاش های یکساله و تقابل با مخالفین موضوع الحاق چه در تهران و چه در ارومیه، همزمان با سفر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی به ارومیه، وی به طور کامل در جریان اهمیت این موضوع قرار گرفت و همان روز با وزیر راه و شهرسازی گفت و گو کردند.
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به صورت رسمی نیز پس از سفر ارومیه، ریاست مجلس در پاسخ به نامه اینجانب از وزیر راه و شهرسازی خواست که نسبت به موضوع طرح جامع ارومیه نگاه مثبتی داشته باشد.
حضرت‌پور گفت: همچنین در دیدارهای جداگانه با وزیر راه و شهرسازی و همچنین معاون شهرسازی وی، همگی قول مساعد خود را برای حل این مشکل بزرگ داده شد.
حضرت‌پور ادامه داد: انشالله در روزهای آتی با توجه به اقدامات انجام گرفته، موضوع مهم الحاق مناطق حاشیه ارومیه به محدوده شهر حل و فصل و ما شرمنده مردم نخواهیم شد.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)

دیدار تیم های نود ارومیه و اسپاد تهران که از اهمیت بالایی برای تیم میزبان برای بقا در لیگ دو برخوردار بود، حواشی بسیار عجیبی داشت.

در دقیقه ۱۱ مسابقه و پس از توقف بازی به دلیل درگیری کادر فنی نود ارومیه با کادر فنی اسپاد، ناگهان یکی از اعضای باشگاه نود ارومیه، به صورت مربی بدنساز اسپاد تهران سیلی می‌زند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد