Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@23:22:44 GMT

بندر چابهار گذرگاهی امن برای تجارت بین المللی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۳۴۵۳

بندر چابهار گذرگاهی امن برای تجارت بین المللی

تین‌نیوز | 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری مجموعه انتظامی شهرستان چابهار و منطقه آزاد شاهد رشد روز افزون فعالیت های تجاری، اقتصادی و گردشگری در سواحل زیبای مکران هستیم.

به گزارش ایسنا منطقه سیستان و بلوچستان، سردار" محمد قنبری" در دیدار با  " دکتر کردی" مدیر عامل منطقه آزاد چابهار، اظهار کرد: منطقه آزاد چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور از لحاظ موقعیت جغرافیایی، اقتصادی و گردشگری یک منطقه مهم و تجاری می باشد و در توسعه اقتصادی و گردشگری استان نقش مهمی ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قنبری گفت: با تلاش های جهادی نیروهای انتظامی و مردم منطقه امروز شاهد آن هستیم که بندر چابهار گذرگاهی امن برای تجارت منطقه ای و بین المللی است.

وی لزوم توجه به این منطقه را بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان چابهار، شاهد برقراری نظم، امنیت و آرامش مثال زدنی در سطح این منطقه هستیم.

این مقام ارشد انتظامی به تعامل بسیار خوب و سازنده نیروی انتظامی و منطقه آزاد اشاره کرد و بیان کرد: با همکاری مجموعه انتظامی شهرستان چابهار و منطقه آزاد شاهد رشد روز افزون فعالیت های تجاری، اقتصادی و گردشگری در سواحل زیبای مکران هستیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود از همکاری خوب مدیر عامل منطقه آزاد با نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این دیدار دکتر " کردی " مدیر عامل منطقه آزاد چابهار، گفت: با امنیت بوجود آمده که حاصل تلاش های نیروی انتظامی استان می باشد، سرمایه گزاران داخلی و خارجی تمایل بیشتری جهت سرمایه گزاری دراین منطقه پیدا کرده اند.

وی افزود: از زمانی که استان به عنوان مقصد گردشگری معرفی شده است، شاهد ورود گردشگران داخلی و خارجی زیادی به استان و به ویژه به بندر تفریحی و گردشگری چابهار بوده ایم.

دکتر " کردی" در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی همیشه دوشادوش کارکنان منطقه آزاد چابهار جهت برقراری هر چه بیشتر نظم و امنیت این منطقه تلاش کرده اند و این تلاش جای تقدیر و تشکر فراوان دارد. 

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

کد خبر 848180 منبع: ایرنا برچسب‌ها آتش‌ سوزی خبر مهم بندر چابهار

دیگر خبرها

  • تا پرتاب ماهوار از پایگاه فضایی چابهار وقت زیادی باقی نمانده
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان