Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از 800 میلیارد تومان برای بودجه بازگشت به مدرسه محرومین و کاهش سوء تغذیه توسط دولت هزینه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ علی ربیعی شامگاه گذشته در  آیین بهره برداری از طرح هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی ملایر  اظهار داشت:  مهمترین وظیفه هر دولت کاهش فقز و کاهش درد و رنج مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بازار کشورهای اطراف را بهترین فرصت برای ایجاد اشتغال و تولید دانست و افزود: باید با کار زیاد و فکر و اندیشه عقب ماندگی ا را جبران کرد چرا که ما در مقابل آینده گان مسئول هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسیر دولت را کاهش عقلانی  با تدبیر کاهش فقر و بیکاری عنوان و تاکید کرد: دولت به جد به دنبال کاهش بیکاری و محدود کردن فقر است .

وی بازگشت به مدرسه محرومین و  کاهش سوء تغذیه از مهمترین اهداف دولت بیان کرد و گفت: بیش از 800 میلیارد تومان بودجه در این راستا تا کنون هزینه شده است.

ربیعی با اشاره بیه روند اجرای طرح تحول سلامت بیان کرد: من روزی که به وزارتخانه آمدم، 8 هزار میلیارد در طرح تحول نظام سلامت می آوردیم، اما امروز 20هزار میلیارد ریال می آوریم که برای ما بسیار سنگین و پرهزینه شده و  این طرح کمر ما را شکست.

وی با تقدیر از دو نماینده ملایر بیان کرد: درخواست های این دو نماینده در راستای مشکلات مردم است و این مسئله تنها دغدغه آنان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به درخواست های نماینده ملایر بیان کرد: با توجه به درخواست نماینده های ملایر مبنی بر رسیدگی به وضعیت بیمه خیاطان بیان کرد: گروهی را برای خوشه بندی این شاغلین ارسال می شود.

وی تاکید کرد: هیچ منعی برای بیمه آنان وجود ندارد و باید بررسی شود و از راه هایی که ممکن است آنان بیمه می شوند.

ربیعی در پاسخ به درخواست سرمایه گزاری شستا بیان کرد: سرمیه گزاری این بخش نیازمند دستور ویژه رئیس جمهور اشت.

پروژه هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی ملایر افتتاح شد

پروژه هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی ملایر بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد ریال با حضور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر شامگاه امشب در آیین بهره‌برداری از طرح هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی ملایر اظهار داشت: این پروژه از محل اعتبارات سازمان تامین اجتماعی اجرا شده است.

محمد رضا توکلی با اشاره به آغاز این پروژه در انتهای سال 95 بیان کرد: بیش از 9 ماه اجرای این پروژه به طول انجامیده است و در 4 محور اجرایی شده است.

وی تاسیسات، تجهیزات و پزشکی، بهداشت و رفاهی محورهای اجرای این پروژه عنوان کرد و گفت: همزمان با این پروژه، ساختمان بخش سی تی اسکن این بیمارستان نیز افتتاح شد.

رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر گفت: برای اجرای این پروژه نیز بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و در یک ماه آینده به بهره برداری می سد.

فرماندار ملایر نیز در این آیین با اشاره به مهمترین ظرفیت های شهرستان ملایر  اظهار کرد: شهرستان ملایر دارای معادن بی نظیری همچون سیلیس است که قابلیت بالایی برای سرمایه گزاری دارد.

عبدالعظیم رضایی بیان کرد: شهرستان ملایر دارای 208 روستای دارای سکنه است و اصلی ترین هدف ما ثبات جمعیت در روستاها است.

وی اعتبارات صندوق کارآفرینی امید را کم دانست و بیان کرد: با توجه به پرونده های بسیار و کارآفرینان زیاد در شهرستان عتبارات صندوق کارآفرینی امید در ملایر کم است.

فرماندار ملایر با اشاره به افتتاح بینیاد صیانت از خانواده در ملایر بیان کرد: در این بنیاد اقدامات موثری انجام شده است و در 8 ماهه گذشته طلاق در شهرستان ملایر 31 درصد کاهش داشته است.


 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است