Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@21:46:54 GMT

کتک زدن دانش آموز هنرستانی توسط معلم ورامینی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۸۲۸۹

کتک زدن دانش آموز هنرستانی توسط معلم ورامینی

مدیر آموزش و پرورش ورامین از احضار معلم خاطی یکی از هنرستان های این شهرستان که اقدام به تنبیه دانش آموزی کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری مهر:امیر محمدی، از پیگیری وضعیت تنبیه دانش آموز هنرستان «حر» در این شهرستان خبر داد و افزود: معلم، دانش آموز و نیز مدیر هنرستان را احضار کردیم و از آن ها تحقیقات صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال بررسی موضوع هستیم و همین الان که با شما صحبت می کنم، معلم در حراست آموزش و پرورش ورامین در حال پاسخگویی است.

مدیر آموزش و پرورش ورامین ضمن تقبیح تنبیه بدنی دانش آموزان گفت: من و همکارانم در آموزش و پرورش روی تک تک دانش آموزان مانند فرزندان خود حساس هستیم و قطعا با چنین مواردی برخورد خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: البته طبق گفته خود دانش آموز، موضوع این طور که در رسانه ها پخش شده و نبوده است و شیطنت های رسانه ای در این قضیه مشاهده می شود، که از رسانه ها درخواست می کنم با انصاف به پخش اخبار بپردازند.

بر اساس این گزارش، چندی است کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است، که در آن معلم هنرستان «حر» اقدام به تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان کرده است.

کلمات کلیدی: دانش آموز هنرستانی ، نتنبیه بدنی ، معلم خاطی ، آموزش و پرورش ، ورامین

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند