Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - ایرنا - تیم پاس همدان در آخرین هفته از دور رفت رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در مرحله مقدماتی میزبان شهرداری بم قعرنشین گروه سوم این دوره از بازی ها است.

به گزارش ایرنا در این دیدار که عصر فردا /دوشنبه/ به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می شود، 2 تیم آخرین بازی دور رفت گروه سوم این دوره از رقابت ها را برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاسی ها هم اکنون با 14 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند و برتری مقابل تیم قعرنشین شهرداری بم می تواند شرایط آنها را برای حضور در جمع مدعیان صعود هموار سازد.
شاگردان عبدالمجید باقری نیا با برتری در 2 بازی اخیر تیم پاس توانست اند بازگشت باشکوه به این رقابت ها با هدایت سرمربی جدید خود داشته باشند و پیروزی آنها در بازی امروز بر شانس صعود آنها به دور دوم خواهد افزود.
تیم پاس در حالی با 14 امتیاز هم اکنون رتبه پنجم جدول را در اختیار دارد که با تیم شهرداری فومن صدرنشین بازی ها تنها 6 امتیاز و با تیم های دوم و سوم جدول تنها سه امتیاز اختلاف دارد و جبران این امتیاز با توجه به 10 بازی باقی مانده دور برگشت امکان پذیر است.

** مصاف پاس با ضعیف ترین خط دفاعی لیگ 2
تیم شهرداری بم با دریافت 23 گل ضعیف ترین خط دفاعی گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور را در اختیار دارد.
این تیم در 9 بازی انجام داده با دریافت 23 گل در رتبه دهم جدول یازده تیمی گروه سه قرار گرفته است.
شهرداری بم که نخستین حضورش در لیگ دسته 2 فوتبال کشور را تجربه می کند در بازی فردا دوشنبه نبرد سخت برابر پاس همدان خواهد داشت که اکنون با هفت گل خورده جزو بهترین خط دفاعی لیگ 2 محسوب می شود.

** شانس صعود پاس با برتری مقابل شهرداری بم
پاسی ها در صورت برتری مقابل شهرداری بم می توانند شانس حضور در جمع سه تیم نخست گروه سه افزایش دهند.
با توجه به فاصله کم امتیازی این تیم با تیم های اول تا چهارم گروه سه و تقابل حریفان با یکدیگر در هفته دهم، پاس از این فرصت می تواند برای صعود چند پله ای خود استفاده کند.
شهرداری بم در 9 بازی اخیر خود تنها یک بار موفق به پیروزی شده و کسب چهار تساوی و چهار شکست در کارنامه این تیم دیده می شود.
شاگردان باقری نیا باید از این دیدار خانگی برای کسب سه امتیاز بازی نهایت استفاده را داشته باشند به ویژه اینکه هوای سرد و کوهستانی همدان و ارتفاع 1700 متری از سطح دریا با شرایط بدنی بازیکنان شهرداری بم سازگار نخواهد بود.
دیدار این 2 تیم فردا و از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان آغاز می شود.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد