Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@20:49:43 GMT

توانمندسازی کارکنان در پی ارزیابی عملکرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۰۷۹۸

توانمندسازی کارکنان در پی ارزیابی عملکرد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "محمود محمودی" رییس سازمان تعاون روستایی قزوین در جلسه ارزیابی عملکرد این سازمان با بیان اینکه ارزیابی عملکرد موجب توانمندسازی کارکنان می شود، اظهار کرد: در صورتی که ارزیابی عملکرد با دیدگاه فرایندی و بطور صحیح و مستمر انجام شود، در بخش دولتی موجب ارتقا و پاسخگویی دستگاه های اجرایی و اعتماد عمومی به عملکرد سازمان ها و کارایی و اثربخشی دولت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان تعاون روستایی قزوین با تاکید بر اینکه بررسی نتایج عملکرد، یک فرایند مهم راهبردی تلقی می شود، تصریح کرد: ارزیابی و اندازه گیری عملکرد و توسعه آن به فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگ سازمانی نیاز دارد.

این مسوول ادامه داد: آسیب شناسی عملکرد سال گذشته ضروری بوده و برنامه ها باید هدف گذاری و بعد از آن نظارت جدی صورت گیرد.

مرضیه بحر کاظمی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین هم رشد و توسعه و ایجاد فرصت ها را ضروری دانست و افزود: بدون بررسی و کسب آگاهی از میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف و شناسایی چالش های پیش روی سازمان و کسب بازخورد و اطلاع از میزان اجرای سیاست های تدوین شده و شناسایی مواردی که به بهبود جدی نیاز دارند، بهبود مستمر عملکرد میسر نخواهد شد.

این جلسه با حضور علینقی سیمیاری معاون اداری و مالی و جمعی از روسای ادارات در سالن جلسات سازمان تعاون روستایی استان قزوین برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان

به گزارش “ورزش سه”، سعید الهویی  مربی تیم ملی با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد بازیکنان دو تیم در جریان دیدار شمس آذر قزوین و پیکان تهران است.

تیم ملی بعد از جام ملت‌ها با نظر امیر قلعه نویی در صدد تغییر نسل و شناسایی بازیکنان مستعد است و در این رابطه مربیان تیم ملی طی هفته‌های اخیر با حضور در مسابقات لیگ برتر، به بررسی عملکرد بازیکنان مشغول هستند.

از شمس آذر حسین گودرزی مدافع چپ پای جوان این تیم در اردوی قبلی شانس حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی را به دست آورده بود و در جمع شاگردان رضا عنایتی نیز  ثابت ایمانی در مقطعی شانس حضور در اردوی تیم ملی را به خود اختصاص داده بود.

سعید الهویی با همراهی  مهرپویا اسدی اکنون با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد شاگردان رضا عنایتی و سعید دقیقی هستند.

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک