Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@05:46:51 GMT

خرید 200 تن سیب درجه سه ازباغداران بروجردی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۱۹۸۵

خرید 200 تن سیب درجه سه ازباغداران بروجردی

محمد حسن نوابی روزیکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خرید تضمینی سیب درجه سه تا 30 آبان ماه ادامه دارد و پیش بینی می شود حدود 350 تن محصول از باغداران بروجردی خریداری شود.
وی با اشاره به اینکه قیمت خرید تضمینی سیب درجه سه ازباغداران 2 هزارو 888 ریال است، اظهار کرد: براساس قرارداد سازمان مرکزی تعاون روستایی کشوربا اتحادیه باغداران مبنی برفرآوری سیب های درجه سه تا کنون 200 تن سیب به کارخانجات فرآوری محصولات کشاورزی استان های همجوارارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس تعاون روستایی بروجرد اضافه کرد: متوسط خرید روزانه سیب درجه سه به قیمت تضمینی دربروجرد 15 تن می باشد.
نوابی بیان کرد: اسامی باغداران به همراه شماره حساب آنان درسامانه ای که به همین منظورطراحی شده ثبت شده تا هزینه سیب خریداری شده توسط دولت به حسابشان واریز شود.
بروجرد با بیش از350 هزارتن جمعیت و یک هزارو 606 کیلومترمربع مساحت درشمال لرستان واقع و دومین شهرستان پرجمعیت این استان است.
بروجرد به دلیل داشتن آب وهوای معتدل وباغات میوه مستعد تولید انواع ترشیجات ومحصولات ازاین نوع است.
7273/7190 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی

 محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اندی عمران سلیمان وزیر کشاورزی اندونزی ملاقات کرد.

در این ملاقات وزیر کشاورزی اندونزی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و آثار نامطلوب آن بر محصولات کشاورزی، خواستار استفاده از دانش متخصصان ایرانی در زمینه مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت‌های فناوری کشورمان به خصوص فناوری نانو در صنایع کشاورزی شد.

بروجردی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این زمینه، امضای سند یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی و برگزاری نشست سوم کمیته راهبری کشاورزی مشترک دو کشور را گام مهمی جهت تقویت مناسبات دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین مقرر شد وزرات کشاورزی اندونزی در آینده نزدیک میزبان هیات کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد
  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس