Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@13:27:47 GMT

بانک اماراتی حساب بانکی ایرانی‌ها را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۲۱۲۸

بانک اماراتی حساب بانکی ایرانی‌ها را مسدود کرد

جمعی از تجار ایرانی می‎گویند بانک‎ "امارات ان بی دی" یکشنبه هفته گذشته با ارسال نامه‌هایی به آنها اعلام کرده از این پس حق مراودات اقتصادی و برداشت پول در این بانک را ندارند.

خبرگزاری میزان: جمعی از تجار ایرانی می‎گویند بانک‎ "امارات ان بی دی" با ارسال نامه‌هایی مشترک به آن‌ها اعلام کردند که از این پس حق مراودات اقتصادی و برداشت پول را در بانک‌های این کشور ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس نامه‌ای که گروهی از تجار ایرانی فعال در امارات در اختیار خبرگزاری میزان قرار داده‌اند، بانک "امارات ان بی دی" یکشنبه هفته گذشته ادعا کرده است "به عنوان بخشی از بررسی‌های در حال انجام، ما به این نتیجه رسیده‌ایم که بیش از این حساب‌های شما متناسب با معیار‌های ما نیستند. "

این تجار ایرانی اعلام کردند که این نامه در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۱۷ (یکشنبه ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۶) بدون هیچ توضیحی به دست آن‌ها رسیده است.



این بانک اماراتی صراحتا می‌گوید: به شما توصیه می‌کنیم که قادر به ادامه ارتباط با شما نبوده و با احترام از شما خواستاریم حساب خود را بسته و اقدامات بانکی دیگری را جایگزین آن کنید.

بانک "امارات ان بی دی" تنها ۳۰ روز از زمان ارسال نامه به تجار ایرانی مهلت داده است که پول خود را از این بانک خارج کرده و به بانک‌هایی دیگر منتقل کنند.

تجار ایرانی عنوان کرده‌اند، چهارسال پیش نیز اتفاق مشابهی برای بسیاری از فعالان اقتصادی ایران در امارات رخ داده بود، که بعد از مدتی این مشکل رفع شد.

بانک "امارات ان بی دی" پس از طرح هشدار‌هایی به این گروه از تجار ایرانی اعلام کرده است:

*تمامی چک‌های استفاده نشده و کارت‌های اعتباری خود را برای فسخ (باطل) کردن به بانک برگردانید.

*کلیه معاملات انجام شده بر اساس این حساب پس از دریافت اطلاعیه را متوقف کنید

*چک‌های صادر شده پس از این تاریخ را (در صورت وجود) پس بگیرید

بانک "امارات ان بی دی" در پایان این نامه آورده است: "لطفا اقدامات لازم برای خارج کردن سپرده باقیمانده را انجام دهید، در غیر اینصورت ما باقیمانده حساب را به وسیله منیجر چک به آدرس بالا با استفاده از پست ثبت شده خواهیم فرستاد". کلمات کلیدی: تجار ایرانی ، بانک اماراتی ، حساب بانکی ایرانیان ، امارات

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • تجار افغانستانی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی + فیلم
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران