Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار موسی کمالی گفت: سرباز شدن بازیکنان ذوب آهن هنوز قطعی نیست و اخباری که در مورد آنها پخش می شود گمانه زنی هایی است که از سوی رسانه ها منتشر می شود.

وی افزود: بازیکنانی که سرباز می شوند باید در تقسیم بندی نیروهای مسلح محل خدمت خود را بشناسند و اینطور نیست که هر بازیکن یا ورزشکاری خودش تیمش را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند هم از این قاعده مستثنی نیست و نمی تواند به صورت خود سر با تراکتورسازی مذاکره و به این تیم ملحق شود.

سردار کمالی ادامه داد: من از وضعیت سربازی تک تک بازیکنان خبر ندارم اما اگر بازیکنی برگه آموزشی را نداشته باشد نمی تواند کارت پایان خدمت خود را از سازمان نظام وظیفه دریافت کند.نورالهی هم اگر دوران آموزشی خود را پشت سرنگذارد نمی تواند برگه تسویه حساب خود را بگیرد.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: هنوز وضعیت احسان پهلوان مشخص نشده و اطلاعی در مورد مشمولان جدید ندارم چون وضعیت آنها را سازمان نظام وظیفه مشخص می کند.

این درحالی است که تعدادی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر از نیم فصل دوم مشمول خدمت سربازی خواهند شد و در صورت تقسیم بندی سربازان حضور ستاره های سرباز لیگ برتری در تیم هایی نظامی مثل تراکتور،ملوان،نیروی زمینی و فجرسپاسی پخش خواهند شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم