Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد میرزایی روز یکشنبه درگفت وگو باخبرگزاری برنا، افزود: طبق آمار جمعیتی این استان 2میلیون و 100 هزارنفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هستند که نیمی ازآن ها دریافت کردند.

وی اضافه کرد: باتوجه به سیاست های عمومی مبنی بردولت الکترونیک، سازمان ثبت احوال کشور با بهره گیری از تمام توان عملیاتی خود زمینه را برای صدورکارت های هوشمند برای افراد مشمول فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی گفت: کارت های مذکور زمینه تجمیع کارت های موجود را فراهم کرده و این مهم مورد تاکید مسئولان مربوطه ازجمله وزیر ارتباطات وفن آوری اطلاعات قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان کارت ملی هوشمند می توانند به صورت اینترنتی پیش ثبت نام خود را انجام داده و پس ازنوبت گیری درمدت مقرر به دفاتر صدور کارت ملی هوشمند تعیین شده مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد : سازمان ثبت احوال کشور به عنوان مرجع امور هویتی کشور، در نظر دارد تا طی یک طرح برنامه ریزی شده، کارت های ملی هوشمند را جایگزین کارت های ملی فعلی کند.

وی ادامه داد:علاوه بر کاربردهای قبلی کارت ملی، کارت های جدید به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک و حرکت به سمت جامعه اطلاعاتی، این فرصت را فراهم می کنند تا افراد به شیوه ای امن وارد فضای دیجیتالی شوند.

وی تاکید کرد: کارت ملی هوشمند به عنوان مقدمه ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی، می تواند موجب توزیع عادلانه فرصت ها، کاهش بسیاری از هزینه های دولت، مردم و بنگاه ها شود.

میرزایی ازشهروندن خواست چنانچه تاکنون موفق به دریافت کارت ملی هوشمند نکرده اند هرچه سریعتر با مراجعه به سایت

www.ncr.irیا دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها

محمد نوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

وی افزود: در همین راستا روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیرها وجوددارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس جمعیت هلال احمر ضمن اعلام آماده باش به نیروهای امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

وی افزود: لازم به ذکر است؛ در روزهای پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

کد خبر 6094886

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم