Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدقات پرداختی نیکوکاران اردبیلی در هفت  ماهه نخست سال جاری  نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

 

 

   

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما اردبیل / معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت:  اردبیلی‌های خیر دو میلیارد و 243میلیون تومان در هفت‌ماهه نخست سال‌جاری صدقه پرداخت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفر توحیدی با بیان اینکه صدقات پرداختی مطابق با نیازسنجی‌های انجام شده از خانوار تحت حمایت و اولویت‌بندی مشکلات اساسی آنها، در بین مددجویان توزیع می‌شود، افزود: بیش از 540میلیون تومان از صدقات مردمی برای درمان بیماران تحت حمایت کمیته امداد استان اختصاص یافته است. 

وی ادامه داد: 800 بیمار صعب‌العلاج و سرطانی تحت حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند که برای پاسخگویی به نیازهای درمانی و دارویی آنها نیازمند همیاری هر چه بیشتر خیران هستیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل درمان بیماران، تامین جهیزیه نوعروسان، کمک‌های موردی، ارتقای سطح فرهنگی، تعمیر و بهسازی مسکن، اشتغال، تسهیلات کارگشایی و رفع سایر نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را موارد هزینه کرد صدقات مردمی عنوان کرد.

توحیدی ادامه داد: هرچقدر مشارکت و کمک‌های خیران برای رفع مشکلات خانوار تحت حمایت این استان بیشتر شود به همان میزان می‌توانیم خدمات کیفی‌تری را به مددجویان ارائه کنیم.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان و اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه بعد از ظهر امروز یکشنبه در محوطه دانشگاه تجمع کردند.

کد خبر 6091265

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی