Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@11:26:39 GMT

انتخاب یک زن اهل سنت به عنوان دهیار در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۴۰۲۵

انتخاب یک زن اهل سنت به عنوان دهیار در خراسان شمالی

طاهره محمدی زن جوان اهل سنت به عنوان دهیار روستای چال تلپک از توابع بخش جرگلان شهرستان راز وجرگلان منصوب شد.

به گزارش ایلنا،حکم طاهره محمدی بانوی جوان اهل سنت توسط بخشدار جرگلان صادر شده است و او به عنوان دهیار روستای چال تلپک از توابع بخش جرگلان شهرستان مرزی راز و جرگلان کار خود را آغاز می کند.

روز گذشته نیز حکم زینب جهان مطاع به عنوان نخستین بانوی بخشدار در استان خراسان‌شمالی توسط محمد رضا صالحی استاندار صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این در بازدید استاندار خراسان‌شمالی از غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات، محمدرضا صالحی وعده داده بود روند انتصاب نخبگان اهل سنت و ترکمن در مسئولیت‌های مهم استان خراسان شمالی سرعت خواهد گرفت.

قریب ۹۰ دهیار زن در خراسان شمالی منصوب شده اند اما این نخستین بار است که یک بانوی جوان اهل سنت به عنوان دهیار منصوب می شود.

روز گذشته هم طی حکمی از سوی محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی، زینب جهان مطاع  به عنوان اولین بانوی بخشدار در تاریخ تاسیس این استان منصوب شد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • نیاز ضرروی ۱۰۰رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند