Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@13:22:51 GMT

یک روز ویژه همراه با کودکان کار در منطقه ۷

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۴۴۳۰

یک روز ویژه همراه با کودکان کار در منطقه ۷

شهردار منطقه ۷ از برگزاری برنامه ویژه برای کودکان کار در سطح این منطقه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: همزمان با گرامیداشت این هفته درنظر داریم با اجرای برنامه‌های ویژه یک روز شاد را برای کودکان کار رقم بزنیم تا این کودکان همراه با دیگر همسالان خود حتی برای یک روز هم که شده روزی به یادماندنی با موضوع کتاب و کتابخوانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران چند اتوبوس با تزیین کودکانه طراحی می‌شود و کودکان کار را به شهر کتاب معلم و موسسات انتشاراتی شاخص سطح منطقه خواهیم برد.شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: دعوت از گروه موسیقی ماهور که متشکل از کودکان کار، تهیه بسته‌های سلامت محور به همراه کتاب‌های آموزشی مناسب و برگزاری تور گردشگری تن‌ها بخشی از اقداماتی در تاریخ ۲ آذر ماه اجرا خواهد شد.وی خاطرنشان کرد: برپایی جشن اهدای کتاب به تعداد ۵ هزار کتاب به کانون‌های مساجد، برپایی برنامه کتابخوانی توسط هنرمندان و نویسندگان در باغ موزه قصر از جمله برنامه هایی است که با مشارکت منطقه ۷ و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تهران انجام خواهد شد.حاجوی با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی فراوان شهرداری تهران از فرهنگسرا‌ها تا سراهای محلات گفت:: بر همه ما واجب است که ترویج فرهنگ کتاب خوانی را در اولویت فعالیت‌های فرهنگی قرار دهند.وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های ویژه برای کودکان کار در هفته کتابخوانی تاکید کرد: مطمئنا این قشر نیاز زیادی به توجه و رشد فرهنگی دارند و بدلیل نداشتن سرپرست مناسب و یا اوقات بهینه جهت مطالعه در معرض انواع خطرات و آسیب‌های اخلاقی هستند؛ لذا به نظر می‌رسد فعالیت فرهنگی بر روی این قشر عزم جدی و ضرورت بیشتری را می‌طلبد.شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه هدف از اجرای برنامه‌های ویژه کودکان کار در هفته کتابخوانی، ایجاد علاقه و اشتیاق به مطالعه، میان کودکانی است که مجبور به کار کردن هستند، یادآور شد: ایجاد بستر مطالعه و تغییر نگرش کودکان کار، به اینکه آن‌ها هم می‌توانند فضای زندگی خود را تغییر داده و همچون سایر کودکان به حقوق آموزشی، تفریحی و مفید و البته مورد علاقه شان دست پیدا کنند از جمله اهداف این طرح است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «نقش ما» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم نوشته امیرحسین طالب علی به‌تازگی توسط منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکارها و راهبردهای مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

کتاب مورد اشاره ۵ فصل را درباره مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید شامل می‌شود.

این‌کتاب در ۸۰ صفحه چاپ شده است.

کد خبر 6091109 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان