Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در نشست قرارگاه اقتصاد مقاومتی که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تشکیل شد اظهار داشت: بسیج یک حرکت منظم و سازمان یافته اجتماعی و بازوی پرتوان رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده ناحیه بسیج خاتم گفت: بسیجیان جان بر کف همیشه و در هر لحظه آماده جانفشانی برای اقتدار نظام اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آزادی نژاد افزود: برخی تصور می‌کنندکه بسیج به معنای نیروی نظامی است، در حالی که بسیج در تمامی مراحل سربلندی ایران اسلامی دخیل بوده و نهادی محسوب می‌شود که با هدف پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید فرمود: ه اند که بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود و کسی که علوی باشد، در همه زمینه‌ها موفق می‌شود.
ایشان بیان داشتند: امروز تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری از اولویت بسیار بالایی برخوردار است و در این مسیر بسیجیان همچون گذشته در صحنه حاضر هستند.

فرمانده ناحیه سپاه خاتم در خصوص برنامه‌های اجرایی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج یادآور شد: خدا را شاکر هستیم که برنامه‌های اجرایی در راستای منویات مقام معظم رهبری عملیاتی می‌شود.
آزادی نژاد افزود: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از ۳۰ آبان الی ۵ اذر که از مهمترین برنامه‌های مشترک بسیجیان خواهر و برادر در هفته بسیج می‌باشد که مردم از نزدیک با دستاورد‌های اقتصاد مقاومتی آشنا میشوند
فرمانده ناحیه بسیج سپاه خاتم در پایان از تشکیل گروه‌های جهادی مستقر و هدف‌مند و همچنین گروه جهادی در قالب قطع بیولوژیکی دارواش که به عنوان طرح ملی احیای نسل گوزن زرد ایرانی در هفته بسیج در شهرستان خبر داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق