Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هاشمی، عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با استقبال از بازگشت ناطق نوری به صحنه سیاسی کشور گفت: اگر او به صحنه بازگردند در طیف میانه رو قرار خواهد گرفت و احتمال دارد که به صورت فراجناحی عمل کند. آفتاب‌‌نیوز : محمد هاشمی درباره بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاسی گفت: آقای ناطق نوری در گذشته از نیروهای اصولگرای بودند؛ گذشته ایشان گذشته اصولگرایی است اما در سال های اخیر مقداری در مواضع ایشان تعدیل حاصل شده و به طیف میانه رو و اعتدالگرا نزدیک شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آقای ناطق با بازگشت به صحنه سیاسی احتمالا در طیف میانه قرار خواهند گرفت و احتمال دارد که به صورت فراجناحی عمل کنند.
او در واکنش به استقبال افرادی از هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا از بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاسی گفت: طبیعتا معدل این استقبال فراجناحی شدن آقای ناطق نوری است.
هاشمی ادامه داد: آقای ناطق یکی از شخصیت هایی هستند که از اول نهضت همراه انقلاب بودند و مسئولیتهای سنگینی را در نظام داشته و تجربه زیادی دارند؛ از این رو وقتی یک شخصیت باتجربه به صحنه سیاسی بازگردند آثار مفیدی برای کشور خواهد داشت.
رئیس پیشین سازمان صدا و سیما افزود: به هر حال مشکلی که در کشور داریم مشکل افراط گرایی است؛ افراط گراها مانع وحدت و انسجام ملی می شوند و اگر شخصیت های باتجربه ای مانند آقای ناطق نوری بازگردند و شجاعانه بتوانند با این اقدامات مخالفت کنند طبعا به نفع کشور خواهد بود.
او در واکنش به برخی درخواست ها برای حضور ناطق نوری به عنوان «امام جمعه تهران» نیز گفت: تریبون نماز جمعه تریبون خاصی است و امام جمعه مسئولیت‌های ویژه ای دارد؛ یکی از آنها این است که واقعیت‌ها و حقایق را از این تریبون به مردم بگوید و این موضوع مستلزم شجاعت خاصی است؛ با عنایت به ویژگی های امام جمعه و وظایفی که دارد به نظرم آقای ناطق می تواند امام جمعه موفقی باشد.
هاشمی در پاسخ به این سوال که بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاسی چه تاثیری بر انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 خواهد گذاشت گفت: این موضوع قابل پیش بینی نیست و از حالا نمی توان تاثیرات آن را پیش بینی کرد.
معاون اجرایی رییس جمهور در دولت های سازندگی و اصلاحات، درباره حضور لاریجانی در انتخابات 1400 نیز اظهار داشت: آقای لاریجانی از نیروهای اصولگراست و سبد رای اصولگراها 15 تا 20 درصد بیشتر نیست. اما اینکه تا آن زمان چه اتفاقی خواهد افتاد قابل پیش بینی نیست.
هاشمی افزود: معمولا کسانی که زود خود را در معرض انتخابات قرار دهند خواهند سوخت.
منبع: انتخاب

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان

کامیابی نیا که در پنجره تابستانی و ابتدای فصل بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس مجبور به ترک اردوگاه سرخپوشان شد، در نهایت راهی ذوب آهن شد تا چالش جدیدی را در این تیم دنبال کند.

هافبک دفاعی باتجربه ذوبی‌ها که در اردوی پیش فصل و دیدارهای تدارکاتی این تیم نمایش موفقی داشت، اما در شروع فصل با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت مدتی او را دور از ترکیب تیم گاندوها قرار داد. با این حال اکنون در هفته‌های پایانی لیگ کمال کامیابی نیا بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته و به مهره‌ای تاثیرگذار در جمع شاگردان محمد ربیعی که اعتماد خاصی نیز به این بازیکن دارد، تبدیل شده است.

کامیابی نیا طی دیدارهای اخیر ذوب آهن و در شرایطی که با بازوند کاپیتانی این تیم رهبری تیم را عهده‌دار شده، امیدوار است فصل موفقی را در جمع اصفهانی‌ها به پایان برساند.

تیم او این هفته در جدالی حساس برابر نساجی قائمشهر قرار خواهد گرفت؛ تیمی که آخرین حضورش در پیراهن پرسپولیس و در لیگ برتر برای آنها با خاطره شیرین قهرمانی همراه بود و اکنون باید دید کامیابی نیا در این جدال چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری / براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • نوری قزلجه: با زور گشت ارشاد دین حفظ نمی‌شود /موضوع لایحه حجاب هنوز در رفت و برگشت است
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان