Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان باور ندارد نفت از آسیا حذف شده و می گوید باید کنفدراسیون آسیا این رای را اعلام کند.

طرفداری- حمید درخشان، سرمربی تیم نفت طلاییه رای کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها مبنی بر حذف نفت از آسیا را قبول ندارد و می گوید کنفدراسیون فوتبال آسیا باید رای نهایی را در این خصوص صادر کند.

حمید درخشان در خصوص خبر حذف تیم فوتبال نفت از لیگ قهرمانان آسیا، گفت:

چه کسی این حرف را زده است؟ کمیته بدوی مگر تصمیم‌گیرنده است که بخواهد در این باره نظر بدهد؟ باید این موضوع را کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر سایت AFC چنین خبری منتشر کرده که ما بخواهیم آن را باور کنیم؟ تا آنها به صورت قطعی این خبر را اعلام نکنند کسی نمی‌تواند بگوید نفت حذف شده است.

به نقل از فارس، وی ادامه داد:

من سؤال می‌پرسم آیا پرسپولیس پول ژوزه را داده است؟ اگر آنها مدعی این مسأله هستند باید مدرک ارائه کنند و گرنه من هم ادعا می‌کنم که همه بدهی‌های باشگاه نفت را پرداخت کرده‌ایم. این موضوعی است که باید مراجع بالاتر اعلام کنند. متأسفانه یکسری از آقایان هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوند می‌گویند نفت حذف شده است. مگر مشکل فوتبال ما فقط نفت است؟ پرسپولیس بیشتر بدهی دارد یا نفت؟ استقلال بیشتر بدهی دارد یا نفت؟ متأسفانه عده‌ای تا بیکار می‌شوند شایعه حذف نفت را می‌سازند.

سرمربی تیم نفت درباره اینکه اعلام شده تیم ذوب آهن اصفهان جایگزین نفت خواهد شد، افزود:

هر تیمی که جایگزین نفت می‌شود من به آنها تبریک می‌گویم اما اینقدر نباید همه چیز را ساده گرفت. بدهی نفت یک سوم پرسپولیس و استقلال هم نیست اما چطور نفت حذف می‌شود ولی این دو تیم به آسیا راه پیدا می‌کند؟ حداقل باشگاه نفت یک استادیوم و تشکیلات برای خودش دارد. آقایان با این حرف‌ها هر بار تیم نفت را به هم می‌ریزند و ما باید دو روز از نظر روحی و روانی روی تیم کار کنیم تا بازیکنان به شرایط ایده‌آل برگردند. من نمی‌دانم یکسری چه سودی می‌کنند که این اخبار را منتشر می‌کنند. به خدا این حرف‌ها به فوتبال ما کمک نمی‌کند.

درخشان تصریح کرد:

با این برخوردی که با تیم نفت به عنوان یک تیم خصوصی می‌شود دیگر بخش خصوصی جرأت نمی‌کند وارد کارزار فوتبال شود. جهانیان خرج کرده اما از همه طرف او را می‌زنند و اگر او فردا بگوید که تیم‌داری نمی‌کنم تکلیف نفت چه می‌شود. در اصل 44 قانون اساسی آمده که باید کارها به بخش خصوصی واگذار شود اما با این کارها آیا بخش خصوصی رغبت می‌کند که وارد فوتبال شود؟ باشگاه نفت یا بازیکنانش از کره ماه نیامده‌اند و متعلق به همین کشور و همین آب و خاک هستند. حاشیه‌سازان دست از سر تیم ما بردارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه پس از صعود آلومینیوم اراک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و طی روزهای اخیر بحث انتقال مهدی لیموچی به یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس مطرح شده، اظهار کرد: لیموچی با آلومینیوم قرارداد دو ساله دارد و مجتبی حسینی سرمربی تیم که استاد این بازیکن بوده از او رضایت کامل دارد. او یکی از بهترین بازیکنان ماست و در آینده نسبت به صرف و صلاح باشگاه در مورد این بازیکن تصمیم‌گیری می‌کنیم. الان زود است که بخواهیم درباره نقل و انتقالات بازیکنی صحبت کنیم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه تیمش در جام حذفی قرعه خوبی به دست آورده و با تیم چادرملوی اردکان که در لیگ دسته اول حضور دارد بازی می‌کند، تصریح کرد: اتفاقاً سخت‌ترین قرعه جام حذفی به ما خورده است. تیم‌هایی که از لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر در مسابقات جام حذفی خود را به مراحل بالا می‌رسانند انگیزه بسیار بالایی دارند و حریف ما تنها تیم غیر لیگ برتری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است. چادرملو توان مضاعفی می‌گذارد و ۱۱ بازیکن این تیم ۲۲ بازیکن می‌شوند. قطعاً مجتبی حسینی به شاگردانش خواهد گفت که در خواب غفلت برتری بر پرسپولیس نمانید. با تیمی بازی داریم که احتمال دارد فصل بعد در لیگ برتر باشد و می‌آید تا ما را غافلگیر کند.

رجاییان در خصوص اینکه بابت انتقال میلاد فخرالدینی به استقلال، باشگاه آلومینیوم مطالباتی معوقه دارد، گفت: طرف حساب ما فخرالدینی است و با باشگاه استقلال کاری نداریم. چک‌های فخرالدینی پیش ماست، چک اول او پاس شده و بخش دیگری باقی مانده است. موعد چک دوم او هنوز نرسیده ولی نزدیک است. البته باشگاه استقلالِ خلیج فارس پولدار شده و زیرنظر این هولدینگ است. مشکلی برای پرداخت به وجود نخواهد آمد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه قرارداد مجتبی حسینی سرمربی تیم تمدید می‌شود، گفت: قرارداد حسینی تمدید شده است. او قرارداد ۳ ساله‌ای با باشگاه آلومینیوم دارد.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس