Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به کارشکنان احداث کارخانه رنوو مافیای خودرو هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ منصوری نماینده مردم مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به کارشکنان احداث کارخانه رنوو مافیای خودرو هشدار داد.

اقدامات اجرایی طرح  احداث کارخانه رنو در ساوه با مشارکت طرف های خارجی با حجم سرمایه گذاری اولیه 120 میلیون یورو بر اساس برنامه زمان بندی از فروردین ماه سال آینده  در شهر صنعتی کاوه کلید می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گویا عده ای احداث این کارخانه را خطری برای منافع خود دانسته و با کارشکنی در صدد ایجاد مشکلاتی برای احداث این کارخانه در ساوه هستند.

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به کسانی که مانع از احداث این کارخانه می شوند هشدار داده است.

وی خاطر نشان کرد که در صورتیکه که نیاز باشد از تریبون مجلس شورای اسلامی پشت پرده مافیای خودرو را رسوا خواهد کرد.

 تولید این خوردوی شاسی بلند که یکی از برندهای اروپایی است از اوایل سال1398 در ساوه هدفگذاری شده است و قرار است حجم سرمایه گذاری در سال های بعد افزایش یابد.

 

دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، استاندار هرمزگان در این مراسم که در دبستان دخترانه شهید حسین الله پرست برگزار شد، گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی، امسال چند مدرسه تخصصی در حوزه انرژی هسته‌ای، صنعت و تجارت در استان به بهره برداری می‌رسد.

مهدی دوستی افزود: برای افزایش امکانات رفاهی معلمان نیز، اردوگاه‌های تفریحی برای معلمان برپا می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق معلمان هستند و سعی می‌کنیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مطالبات به حق معلمان پاسخ مناسبی داده شود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از سه هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر قدردانی از همه معلمان، به صورت ویژه از ۹ معلم نمونه استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!