Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@18:39:37 GMT

جنوب همدان به عنوان قطب مبل و منبت کشور معرفی شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۶۱۰۶

جنوب همدان به عنوان قطب مبل و منبت کشور معرفی شود

نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه جنوب همدان به عنوان قطب مبل و منبت کشور معرفی شود گفت: مجوز ناحیه صنعتی مبل و منبت نهاوند گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حسن بهرام‌نیا عصر امروز در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان اظهار داشت: علی رغم مشکلاتی که در سطح کشور از نظر تسهیلات داریم اگر با انصاف بنگریم در استان همدان به واقع کار انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نهاوند ظرفیت‌های بالقوه‌ای را برای اشتغال و درآمدزایی دارد بیان کرد: نهاوند دارای 200 کارگاه مبل و منبت است و تقاضا دارم تا جنوب استان همدان به عنوان قطب مبل و منبت معرفی و اعلام شود.

بهرام نیا عنوان کرد: شهرستان‌های جنوبی استان همدان در حوزه مبل و منبت بسیار فعال هستند و کارگاه‌های زیادی در این حوزه دارند و خواهش می‌کنیم تا قطب‌شدن در این حوزه به صورت بخشی نباشد و جنوب استان در این زمینه در نظر گرفته شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجوز خوشه مبل و منبت اخذ شده است افزود: در دیدار با وزیر صنعت، مجوز را برای راه اندازی ناحیه صنعتی مبل و منبت صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز با حضور وزیر کار، ایجاد خانه امید در نهاوند با یک‌میلیارد و 200 میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های نهاوند برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

بهرام نیا اظهار داشت: در کشور کسی جرأت نداشت که خود را متولی اشتغال کشور معرفی کند و این در حالی است که وزیر کار خود را متولی و مسئول اشتغال معرفی کرد ولی باید نهایت همکاری سایر وزارتخانه‌ها با وزارت کار وجود داشته باشد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: بیمه قالیبافان و تاکسی‌داران از مشکلات عمده در شهرستان تویسرکان به شمار می‌رود که رفع آن باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدمهدی مفتح بیکاری را مشکل اصلی و بزرگ استان عنوان کرد و گفت: با وجود اقدامات زیادی که در حوزه رفع بیکاری انجام شده اما به دلیل بزرگ بودن مشکل باید این بخش همچنان مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده قانونمندی‌های حوزه اشتغال دیده شود تا بتوان مشکل بزرگ بیکاری را رفع کرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در وزارت کار حوزه‌های متعددی وجود دارد، افزود: بیمه قالیبافان و تاکسی‌داران از مشکلات عمده در شهرستان تویسرکان به شمار می‌رود که رفع آن باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

R41405/P41362/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند

استاندار همدان با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان این مرز و بوم جوانان ما هستند، گفت: هدف دشمنان این مرز و بوم، جوانان ماست که با طرحی قوی قصد دارند آنها را از حرکت به سوی قله‌ها بازدارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در مراسم اختتامیه جشنواره جوان برتر ایران زمین با بیان اینکه در دوره دولت مردمی توجه خاص و ویژه‌ای به حوزه جوانان شده است، اظهار داشت: در این عرصه باید به زیرساخت‌ها توجه شود که برای این کار یک برنامه همه‌جانبه، توسعه‌محور و عدالت‌محور نیاز است.

وی افزود: این برنامه‌های همه جانبه هم باید با توجه به زیر ساخت‌ها و استفاده بهینه از آنها باشد که شاهد اقدامات خوبی در حوزه جوانان بوده‌ایم. مهم ترین مبحث توجه به حوزه جوانان است. این جوانان هستند که  آینده این مرز و بوم را می سازند و باید در راس اهداف و برنامه ریزی‌های ما قرار گیرند.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان این مرز و بوم جوانان ما هستند تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم مستقیم و غیر مستقیم هدف شان جوانان هستند و با طرحی قوی قصد دارند تا جوانان مارا از حرکت به سوی قله ها بازدارند که ما باید مانع این کار شویم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه تلاش دشمن بر این است که یک فرهنگ کاذب را به جوانان ما هدیه کند، افزود: این کار به هر شکل و راه های مختلف انجام می شود که باید به آن توجه داشته باشیم و روی این موضوع باید بسیار کار شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای شایسته‌ای که در عرصه جوانان در سطح استان انجام شد این جشنواره است افزود: این جشنواره در حوزه‌های مختلف برگزار شده که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت، چراکه این برنامه ها باعث تشویق جوانان ما به پیشرفت می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه دوره جوانی یکی از ارزشمندترین دوره‌های زندگی است افزود: جوان ما نباید وقت خود را به بطالت بگذراند چرا که جامعه‌ای پویا است که سلایق مختلف را در نظر بگیرد و از سلیقه‌های مختلف استفاده کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • توانایی ایران در وصل شدن گذر جنوب شرق به اروپای شرقی
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو