Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفسنجان - سرپرست فرمانداری رفسنجان خواستار اجرای برنامه ای ویژه‌ در زمینه اقتصاد مقاومتی در روستاهای رفسنجان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیار اسکندری نسب عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه بخشدار جدید مرکزی رفسنجان و معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار رفسنجان اظهار کرد: مجموعه برنامه‌ریزی و عمرانی پیشانی وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌هاست و کار عمران و برنامه‌ریزی توسط هر شخص در هرجا انجام شود، ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بیان اینکه علیرغم کارهایی که پس از پیروزی انقلاب در رفسنجان انجام شده اما کار برزمین مانده زیادی هنوز در این شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: به برکت جمهوری اسلامی ایران تمام زیرساخت‌های لازم برای توسعه شهرها و روستاها فراهم شده است.

وی بیان داشت: سرمایه‌ها و هزینه‌های زیادی برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی صرف کردیم تا جامعه به رفاه اجتماعی برسد، بنابراین باید شب و روز برنامه داشته باشیم تا جمهوری اسلامی ایران همچون که در امنیت الگوی دنیاست در اقتصاد و رفاه مردمش هم الگو باشد.

سرپرست فرمانداری رفسنجان تصریح کرد: هنر ما امروز این است که بتوانیم در راستای حفظ و نگهداری زیرساخت‌هایی که در شهرها و روستاها ایجاد شده و ایجاد اشتغال و اقتصاد و رفاه اجتماعی مردم گام برداریم.

وی افزود: برای رسیدن به چشم انداز ۱۴۰۴ باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و در چارچوب برنامه‌هایی که برای این مهم مصوب شده است، حرکت کنیم.

وی تأکید کرد: در مجموعه ستاد فرمانداری باید برنامه ویژه‌ای برای اقتصاد مقاومتی در روستاها انجام شود و شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

اسکندری نسب افزود: باید تاریخ اقتصاد خانوار روستاها شناسایی شود تا با شناسایی این تاریخ اقتصاد ۵۰ سال پیش در روستاها احیا شود و فقر، بیکاری، مشکلات اجتماعی و حاشیه نشینی شهرها از بین برود.

سرپرست فرمانداری رفسنجان در خصوص انتخاب مصطفی بخشی به عنوان بخشدار مرکزی رفسنجان، بیان کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران سرمایه های گران سنگی هستند که یک لحظه نباید از انها غفلت کنیم انقلاب مال اینهاست در مدت کوتاهی که با ایشان کار کردم کار را با دقت و دغدغه انجام میدادند.

اسکندری نسب اضافه کرد: باور من این است که این گونه نیروها باید توانمند شوند تا فرمانداران و استانداران از بدنه وزارت کشور پا بگیرند.

در این مراسم مصطفی بخشی به عنوان بخشدار مرکزی رفسنجان و علی آرمان به عنوان معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار رفسنجان معرفی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد