Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

 اقدامات خطرناک شهروندان سوریه برای مخفی کردن فرزندانشان از داعش + تصاویر
پسر جوانی داشتم، او را در کانال فاضلاب مخفی کردم تا به دست داعشی‌ها نیفتد، ما فرزندانمان را پنهان می‌کردیم تا داعشی‌ها نتوانند آنها را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 8 راه عجیب و متفاوت کاهش وزن و لاغری بدون گرسنگی
ایراد بزرگ اغلب رژیم غذائی، سخت بودن آنهاست که غیر عملی شان می کند. با در پیش گرفتن راه های کوچک و عملی، سریعتر و بهتر به هدف نزدیک می شوید.

موجودات عجیب و غریب جهان+تصاویر
ده تصویر از حیوانات متفاوت و عجیب را که در زندگی روزمره آنها را نمی بینم، ارایه خواهیم داد.

مضرات خطرناک اسپینر/ این وسیله با بدن ما چه می‌کند؟
مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد فیجت اسپینرها حاوی مواد آلوده به سرب هستند.

رفتار جنجالی و عجیب معلم آمریکایی با دانش آموز محجبه+فیلم
فیلم منتشر شده از رفتار عجیب معلم آمریکایی با یک دانش اموز مسلمان جنجال زیادی به پا کرده است.معلم آمریکایی که از سر یکی از دانش آموزان محجبه اش مقنعه را کشیده بود از مدرسه اخراج شد.

این میوه راز جلوگیری از بیماری‌ ها است
جدا از خوشمزگی، خرما خواص مفیدی به ویژه برای سلامتی قلبی دارد. انواع مختلف خرما، یک ماده غذایی بسیار مفید برای اندام‌های بدن و به ویژه برای قلب است.

10 سمی که در خانه شما به کمین نشسته اند!
بیشتر مردم تمایل دارند خانه‌هایشان را مکانی امن بدانند، ولی سموم بی‌شماری از محصولات شوینده تا کاناپه‌ها، وجود دارند که به طور ناملموسی در همه جای خانه کمین کرده‌اند.

خودکشی زن 38 ساله برسرمزار همسرش در تهران
زن ۳۸ ساله ای که یک ماه پیش همسرش را از دست داده بود، بر سرمزار او در بهشت زهرای تهران با خوردن قرص برنج، خودکشی کرد.

12 تن از بی‌رحم‌ترین و سنگدل‌ترین انسان‌های تاریخ
کودکان را مظهر بیگناهی و پاکی می دانند و به ندرت پیش می آید که کسی از بچه ها متنفر باشد. علی رغم سر و صدا و بهانه گیری های بی پایانشان، کودکان موجودات دوست داشتنی هستند.

غذا دادن ملانیا ترامپ به پاندای معروف چین+تصاویر
ملانیا ترامپ بانوی اول ایالات متحده اینستاگرامش را با تصاویر بازدیدش از باغ وحش پکن و دیدارش با پاندای معروف چین به نام گوگو به روز کرد.

 

انتهای پیام/

اخبارپربازدید وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر جواد شریعتی گفت: پارمیدا رضایی، دانش‌آموز ۱۳ ساله اهل شهرستان لالی که بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.     وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به ۳ بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.   دکتر شریعتی می‌گوید: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

دیگر خبرها

  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • هویت بخشی رسالت امروز معلمان است
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز