Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@17:41:24 GMT

شاخص خاموشی در اهر ۱.۹۳ دقیقه به ازای هر مشترک است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۸۳۶۶

شاخص خاموشی در اهر ۱.۹۳ دقیقه به ازای هر مشترک است

رئیس اداره برق اهر با بیان اینکه شاخص خاموشی در شهرستان ۱.۹۳ دقیقه به ازای هر مشترک است، گفت: تنها ۵ روستای شهرستان اهر که خالی از سکنه و یا کمتر از پنج خانوار دارند فاقد برق هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، کاظم تاروردی پور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه مدیریت توزیع نیروی برق اهر حدود 54 هزار مشترک دارد، اظهار کرد: در حال حاضر 197 روستای شهرستان اهر از نعمت برق بهره‌مند و 5 روستای فاقد برق دارد که این روستاها عموماً فصلی یا کمتر از پنج خانوار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود یک هزار و 400 کیلومتر خطوط فشار ضعیف و متوسط در شهرستان اهر داریم و حوزه فعالیت‌هایمان در سطح شهرستان بوده به‌گونه‌ای که اگر به هر نقطه‌ای شهرستان تردد داشته باشید نشان از بهره‌مندی مردم از نعمت برق وجود دارد در حالی که این از وظایف کارکنان خدوم مدیریت برق شهرستان اهر است.

رئیس اداره برق شهرستان اهر بابیان اینکه برای نگهداری و پایدار ماندن شبکه برق همکاران اتفاقاتی و عملیاتی به‌صورت 24 ساعته و شیفتی انجام‌ وظیفه می‌کنند، گفت: مهم‌ترین شاخص‌های عملکرد موفق مدیریت توزیع نیروی برق تعداد خاموشی‌های مشترکان بوده که این شاخص در شهرستان اهر 1.93 دقیقه به ازای هر مشترک است و در مقایسه با میانگین استانی کمتر است.

تاروردی پور در ادامه با تأکید بر اینکه عملکرد مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان اهر در تمامی حوزه‌ها مطلوب بوده و مشکل چندانی نداریم، ابراز داشت: درصد تلفات جزو شاخص‌های اصلی ادارات برق بوده که این شاخص در شهرستان اهر 11.5 درصد است که امیدواریم ان‌شالله تمهیداتی که از سال‌های گذشته شروع نتیجه دهد و کاهش درصد تلفات باشیم.

وی اضافه کرد: به لطف پروردگار متعال اداره برق شهرستان اهر جزو واحدهای برتر در برخی از محورها و در برخی دیگر از محورهای فعالیت از وضعیت مطلوبی برخوردار است که امیدواریم با تعامل بین مسئولین و مدیریت برق شهرستان روز به‌روز شاهد بهبود شاخص‌های عملکردی باشیم.

رئیس اداره برق شهرستان اهر با تأکید بر اینکه کارکنان مدیریت برق شهرستان با علاقه‌مندی و رضایت‌مندی بخشی از حقوق خود را به جبهه مقاومت اختصاص می‌دهند، خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک به جبهه مقاومت همکاران ما در طرح محسنین کمیته امداد نیز مشارکت دارند.

تاروردی‌پور در پایان یادآور شد: بهای مصرفی و هزینه‌های انشعاب مساجد شهرستان اهر بدون این‌که ریالی دریافت شود به‌صورت رایگان واگذارشده است.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت

ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و سامانه بارشی که قرار است نیمه هفته جاری وارد شهرستان شود و البته برای مدیریت توأمان آب و برق؛ چاه‌موتورهای کشاورزی رفسنجان از ساعت ۶ صبح روز ۹ اردیبهشت تا ۶ صبح روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه خاموش خواهند شد.

حسین رضایی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جلسه حفاظت از منابع آب شهرستان رفسنجان اظهار کرد: همه ما به دنبال اجرای عدالت هستیم و نباید بگذاریم سفره‌های آب زیرزمینی به سرعت تخلیه شوند که نسل آینده با بحران کم آبی و بی آبی مواجه خواهند شد.

وی افزود: با توجه به نزول بارش الهی طی روزهای اخیر و نیز بارندگی‌های پیش‌رو؛ هم سفره‌های زیرزمینی تقویت شده‌اند هم این‌که اراضی کشاورزی تقریبا سیراب شدند و بهتر است برای حفظ آب‌های زیرزمینی، خاموشی چاه‌موتورهای کشاورزی اجرا شود.

رضایی با اشاره به وجود ۸۰ هزار هکتار باغ پسته که توسط بیش از ۱۰۰۰ حلقه چاه آبیاری می‌شوند، بیان کرد: با خاموشی چاه‌موتورهای کشاورزی از ۹ تا ۱۶ اردیبهشت می‌توان به صرفه‌جویی قابل توجهی در حوزه آب و برق دست یافت.

فرماندار رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: قبلاً دولت برای صدور سند اراضی کشاورزی، این قانون را گذاشته بود که زمین کشاورزی با مساحت زیر دو هکتار نمی‌تواند سنددار شود اما در حال حاضر این قانون تغییر کرده و خوشبختانه خرده‌مالکان هم هر قدر زمین داشته باشند حتی زیر ۱۰۰ مترمربع می‌توانند سند زمین خود را دریافت و از مزایای این سند برخوردار شوند.

رضایی با اشاره به این‌که ۱۳ هزار هکتار اراضی کشاورزی پسته در رفسنجان به سیستم آبیاری تحت فشار و قطره‌ای مجهز شدند، خاطرنشان کرد: به کشاورزان توصیه می‌کنیم که نسبت به تجهیز اراضی کشاورزی به آبیاری قطره‌ای و آبیاری نوین اقدام کنند که این امر می‌تواند به صرفه جویی در منابع آبی و نیز افزایش محصول کمک کند.

به گفته وی، مقرر شده لیست چاه‌های غیرمجاز برقی به اداره برق اعلام و نسبت به قطع برق این چاه‌ها اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس