Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کاملی فر بیان داشت: پیروزی ها و فتوحات چشمگیر اخیر موجب شده جبهه استکبار در این فکر بیافتد با ایجاد بحران در دیگر کشورهای اسلامی از جمله یمن، لبنان و سایر بلاد اسلامی، جبهه مقاومت را با مشکل روبه رو کنند که این بار هم موفق نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام کاملی فر در گفت و گو با خبرنگار زیتون اظهار داشت: پیام جان فشانی های  شهدای حرم  این امر را نشان می دهد که جوانان نسل های بعدی انقلاب اسلامی همانند جوانان نسل اول انقلاب، مصمم تر و قوی تر و با عزم تر هستند و همپا و همسان جوانان دوران دفاع مقدس نسبت به نظام اسلامی حساس و احساس مسئولیت می کنند وحاضرهستند که از انقلاب و کشور جمهوری اسلامی  دفاع کنند

شهدای مدافع حرم ثابت کردند که جوانان امروزی با روحیه انقلابی وصف ناپذیری در تمامی صحنه ها حضور دارند

وی اظهار داشت: سوالی که در سالهای گذشته متداول شد، این بود که آیا جوانان امروزی همانند جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس می توانند از آرمان های انقلاب دفاع کنند که شکر خدا شهدای مدافع حرم ثابت کردند که جوانان امروزی با روحیه انقلابی وصف ناپذیری در تمامی صحنه ها حضور دارند و  می توانند تدابیر و راهبردهای ولی امرمسلمین جهان را پیگیری و  تحقق بخشند که شهید فرهنگی یکی از همین جوانان دهه هفتادی بود که سنش به سالهای انقلاب و دفاع مقدس قد نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آزادسازی منطقه بوکمال و القائم، جبهه مقاومت به ارتباط میدانی استراتژیک دست یافته 

کاملی فر با اشاره به وضعیت موجود جبهه مقاومت گفت: شرایط میدانی و فعلی منطقه و جبهه مقاومت بیانگر این موضوع است که دستاورهای مهم و بی نظیری به دست آمده و برای اولین بار در تاریخ، جبهه مقاومت، درگستره جغرافیایی بسیار وسیعی از نظر زمینی به هم پیوند خورده است مخصوصا با آزادسازی منطقه بوکمال و القائم جبهه مقاومت باهم به ارتباط میدانی استراتژیک و شرایط بهتری دست یافته اند.

به ثمره خون شهدا خط اتصال زمینی تهران تا بیروت برای جبهه مقاومت تکمیل شده

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: با تلاش دلاورمردان جبهه مقاومت، خط اتصال زمینی تهران تا بیروت برای جبهه مقاومت تکمیل شده و این باعث خشم و عصبانیت دشمن گشته و نظام استکبار  شکسته شدن استخوان های داعش و تکفیری ها را توسط جبهه مقاومت به تماشا نشسته  و همین امر موجب شده دچار درماندگی ونا امیدی شوند.

بحران سازی های اخیر توسط استکبار در کشورهای منطقه برای فرار از شکست هاست

وی اظهار داشت: پیروزی ها و فتوحات چشمگیر اخیر موجب شده جبهه استکبار در این فکر بیافتد با ایجاد بحران در دیگر کشورهای اسلامی از جمله یمن، لبنان و سایر بلاد اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را با مشکل روبه رو کنند و مانع از پیشروی جبهه مقاومت شوند ولی خوشبختانه بعد از 38 سال به برکت خون شهدای مدافع حرم، شاهد تحقق راهبردهای حضرت امام(ره) یکی پس از دیگری هستیم.

تحقق پیش بینی های امام خمینی/ پیاده روی اربعین یکی دیگر نشانه های تحقق وعده های الهیست

کاملی فر بیان داشت: طبق فرموده حضرت امام خمینی که گفته بودند؛ "اسلام ابرقدرت ها را به خاک مذلت خواهند نشاند" این وعده محقق شده است. البته در آن زمان کسی تصور نمی کرد که فرمایش بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی به این زودی عملی شود ولی امروز شاهد هستیم که این پیشبینی  تحقق یافته است.

وی ضمن اشاره به بزرگترین اجتماع انسانی در کل جهان که چند سال است در اربعین اباعبدالله برگزار می شود گفت: یکی دیگر از نشانه های تحقق وعده خداوند همین پیاده روی اربعین است که هر سال هم نسبت به سال قبل باشکوه تر برگزار می شود. حدود  1400 سال قبل  جابربن عبدالله انصاری اولین زائر اربعین حضرت سید الشهدا بود کسی فکر نمی کرد بعد از گذشت چندین قرن، بیس از 20 میلیون نفر از عاشقان اهل بیت در نهایت اخلاص و امنیت در راهپیمایی عظیم  اربعین امام حسین(ع) شرکت کنند و وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش بگذارند.

مکتب تشیع به برکت خون شهدای جبهه مقاومت و مدافعان حرم در شرایط استثنایی قرار گرفته است

وی در پایان بیان داشت: مکتب تشیع به برکت خون شهدای جبهه مقاومت و مدافعان حرم در شرایط استثنایی قرار گرفته است و حقیقتا این تثبیت قدرتی که مکتب تشیع و نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آورده در طول تاریخ نظام اسلامی بی نظیر بوده است و این جایگاه، بیانگر این است که خون پاک شهدای انقلاب به ثمر رسیده و برکات فراوانی برای اسلام و انقلاب به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود

محمد آدیگوزل‌زاده، دبیر برگزاری کنگره شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در دهم خرداد خبر داد و اظهار کرد: این کنگره مهم‌ترین راه خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان در محیط‌های دانشگاهی بوده و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز همواره تأکید دارند؛ باید شهدا را به‌عنوان الگوی جوانان معرفی کرد.

وی افزود:‌ در هفته‌های اخیر در راستای اجرای برنامه‌های«سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اقدامات مؤثری صورت گرفته ازجمله یادواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه که با مدیریت کنگره در سطح استان در حال اجرا است.

دبیر برگزاری کنگره شهدا عنوان کرد: اقدامات مختلفی از قبیل ساخت یادمان شهدای استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، فضاسازی، دیوارنگاره‌ها، نصب عکس شهدا، نامگذاری اماکن به نام شهدا، تبلیغات شهری به مناسبت کنگره شهدا انجام و پیش‌بینی شده و به همین منظور هماهنگی‌هایی درباره ساخت تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، ضبط مستند شفاهی خانواده شهدا و منسوبین و پادکست زندگینامه شهدا در دست اقدام است.

آدیگوزل‌زاده بیان کرد: جلسات استانی با مجموعه اعضای دست‌اندرکار این کنگره بزرگ در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری«سومین کنگره دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران» در روز دهم خرداد وجود دارد. بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به کتاب شده است.

وی تأکید کرد: پیش از این تولیداتی با محور شهدا شامل ابعاد مختلف زندگی و وصیت‌نامه‌های شهیدان تولید و در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده؛ البته با برگزاری این کنگره ۲۰ مستند از مجموعه ۷۰ شهید گرامی، تولید و آماده پخش است و به نحو ویژه‌تری تولیدات در حوزه شهدا استمرار می‌یابد.

 دبیر برگزاری کنگره شهدا گفت: همه ارکان و تولیدات کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران همانند دو دوره قبل با محور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام بوده و این یکی از دستاورد‌های بزرگ کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است. پیش از این نیز شورای سیاست‌گذاری و کمیته‌های این کنگره ازجمله کمیته مالی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، فناوری و فضای مجازی، روابط عمومی و تبلیغات، انتظامات و نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. همچنین به‌زودی اهم فعالیت‌های کمیته اجرایی اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد