Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:00:04 GMT

عراق به دنبال کسب مدال در مسابقات آسیایی است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۸۹۶۴

عراق به دنبال کسب مدال در مسابقات آسیایی است

گرگان - کاپیتان جوان تیم ملی کبدی مردان عراق از هدف تیمش برای کسب مدال در مسابقات آسیایی پیش رو خبر داد.

علی ساری در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه تمرین تیم ملی کبدی عراق در گرگان به منظور کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار کرد: بازیکنان تیم عراق از وضعیت جسمی و روحی مناسبی برخوردار هستند و برای حضور آبرومند در مسابقات آسیایی آماده می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری که ۲۰ سال سن دارد، افزود: تیم عراق سال گذشته با وجود زمان کمی که برای آمادگی داشت، در مسابقات جوانان آسیا به میزبانی ارومیه موفق به کسب مدال برنز شد.

وی در مورد مسابقات آسیایی پیش رو گفت: ما در مسابقات آسیایی برای زنگ تفریح شدن در مقابل حریفان به میدان نمی رویم و به دنبال شگفتی سازی و تکرار مدال مسابقات جوانان هستیم.

کاپیتان تیم ملی عراق در مورد تیم های مدعی این دوره بیان کرد: تیم های شرکت کننده در مسابقات همگی آماده هستند و به اعتقاد من تیم های ایران، هند، کره جنوبی و ژاپن از جمله تیم های مدعی محسوب می شوند.

ساری درباره سرمربی ایرانی تیم ملی عراق تصریح کرد: «مصطفی نودهی» از نظر فنی و اخلاقی مربی بسیار خوبی است و با حضور او در راس کادر فنی تیم، حرکت رو به جلویی داشته ایم و مطمئناً برای کسب مدال تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در دو بخش آقایان و بانوان از یکم آذرماه به میزبانی شهر گرگان آغاز می شود و تا ششم این ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پنجاه و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های ایران از ورزش به عنوان عاملی منسجم کننده یاد کرد و از همت سازمان متبوعش برای فراهم آوردن امکانات تفریحی و ورزشی در این راستا سخن گفت.

وی افزود: رویکرد ما در سال جدید، مسجد محور و با نگاه به قرارگاه تعلیم و تربیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تنظیم شده است و بر همین اساس حرکت می‌کنیم. اگر بتوانیم مدارس، مساجد و اماکن ورزشی را با یک‌دیگر پیوند دهیم کار به نحو احسن انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری ۲ دوره مسابقات قهرمان شهر، در سال جاری به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

اوجاقی در بخش دیگری از اظهارات خود به ارتباط بین ورزش شهروندی و جامعه قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از رویداد‌هایی که تعریف می‌شود مرتبط با حوزه تفریحات است و مواردی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و... را با مخاطبین مختلف در رده‌های سنی متفاوت شامل می‌شود. بخشی دیگر نیز مانند قهرمان شهر و مسابقه محور است و ما در تلاشیم با برگزاری این مسابقات، شرایط قهرمانی را در یک رشته خاص ورزشی برای صد‌ها یا هزاران نفر در مناطق و محلات شهر تهران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم