Web Analytics Made Easy - Statcounter

هریس- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بابیان اینکه مردم شهرستان هریس نیازمند تبلیغ دینی هستند، گفت: در شهرستان هریس و سایر شهرستان‌های آذربایجان شرقی با کمبود روحانیت مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی عصر امروز یک شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید و سابق تبلیغات اسلامی شهرستان هریس با اشاره به اینکه هریس صبغه شهره در ولایتمداری مردمانش و دلدادگی به اهل‌بیت (ع) زبان زد خاص و عالم است، اظهار کرد: جایگاه تبلیغ و فرهنگ دینی در این عرصه نیازمند یک توجه ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به انتخاب رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان هریس اشاره کرد، افزود: بعد از رایزنی‌هایی که انجام شد تصمیم گرفتیم تا حجت‌الاسلام هادی هاشمی را به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان معرفی کنیم.

وی بابیان اینکه مردم شهرستان هریس نیازمند تبلیغ دینی هستند، گفت: با کمبود روحانیت که در شهرستان هریس و سایر شهرستان‌ها با آن مواجهیم امیدواریم حجت‌الاسلام هاشمی با همت و پشتکار و ارتباط وسیعی که با علماء روحانیون، مردم و مسئولین خواهد داشت بتواند در سمت خود تأثیرگذار باشد.

حجت‌الاسلام حسینی سازمان تبلیغات اسلامی را بازوی روحانیت و ائمه جمعه عنوان و خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ قرآن و عترت و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری از نکات قابل‌توجه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هریس است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

سید عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز تبلیغات نامزد‌های برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از صفر بامداد پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده و  به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، 

جوهری گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزد‌ها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از امروز پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است