Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-29@04:23:36 GMT

سوییس هم مسافر جام جهانی روسیه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۰۸۹۶

سوییس در دیدار رفت موفق شد با یک گل ایرلند شمالی را مغلوب کند و با توجه به تساوی بدون گل در خانه جواز صعود به جام جهانی را کسب کرد.به گزارش بلاغ، سوییس موفق شد با کسب یک تساوی بدون گل در خانه برابر ایرلند شمالی راهی روسیه 2018 شود.

سوییس در دیدار رفت موفق شد با یک گل ایرلند شمالی را مغلوب کند و با توجه به تساوی بدون گل در خانه جواز صعود به جام جهانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با برتری سوییس آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 5 با ارسال شقیری و ضربه سر صفروویچ به گل برسد که این اتفاق رخ نداد.

در ادامه برتری میزبان ادامه یافت و در اواسط نیمه اول آنها فرصت داشتند تا با ضربه ژماییلی دروازه ایرلند را باز کنند اما مک گوورن عکس العمل زیبایی نشان داد.

در ادامه تلاش های دو تیم برای ایجاد موقعیت روی دروازه یکدیگر اثربخش نبود تا نیمه اول با نتیجه دلخواه سوییس و با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم ایرلند آهنگی هجومی به خودش گرفت و برای جبران شکست دور رفت تلاش خود را آغاز کرد که در همان ابتدا می توانست روی همکاری ساویل و واشنگتن به گل برسد که این اتفاق رخ نداد.

در ادامه باز هم این سوییس بود که کنترل میدان را در اختیار گرفت و اگرچه در خلق موقعیت ناکام بود اما به ایرلند هم اجازه خودنمایی نمی داد.

در اواخر بازی صفروویچ یک بار دیگر از گوشه محوطه به سمت دروازه ایرلند شلیک کرد که این توپ هم وارد دروازه ایرلند نشد. در دقایق پایانی رودریگز دیرک دروازه ایرلند را به لرزه در آورد و در نهایت با پایان بازی سوییس موفق به صعود به جام جهانی شد.


منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی، آرسنال در مصاف با تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین، با کسب نتیجه 2-2 قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. گفتنی است که آرسنال در 4 بازی بعدی خود نیز هیچ شکستی را متحمل نشد و در نهایت به عنوان تنها قهرمان بدون شکست لیگ برتر انگلیس نام گرفت و موفق به کسب جام طلایی لیگ برتر انگلیس شد. تاکنون هیچ تیمی موفق به کسب این جام نشده است.

دانلود (22.7MB)

دیگر خبرها

  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم