Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمین لرزه ۷.۲ ریشتری شمال عراق در مناطق مختلف کشور از جمله آذربایجان شرقی احساس شد و مردم مناطق مختلف این استان را به خیابانها ریخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، وضعیت ‌استان آذربایجان شرقی پس از زمین لرزه 7.2 ریشتری شمال عراق به حالت عادی بازگشته است.

جعفر پاشایی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در ارتباط با وضعیت تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی به دلیل وقوع زلزله در یکشنبه‌ شب اظهار داشت:‌ تمام مدارس استان آذربایجان شرقی روز دوشنبه(22 آبان‌ماه) دایر هستند و هیچ‌گونه تعطیلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر حفظ خونسردی و آرامش والدین تصریح کرد: تمامی ارگان‌های امنیتی و مدیریت بحران آماده باش هستند و ما نیز برای ایمن ماندن دانش آموزان در مدارس، هشیار خواهیم بود و تمهیدات اتخاذ شده است.

شهرتی‌فر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی هم گفت‌: تاکنون خسارت و تلفاتی از زلزله در آذربایجان شرقی گزارش نشده است و مردم آرامش خود را حفظ کنند.

‌گروه‌امدادی جمعیت هلال‌احمر ‌آماده‌باش بوده و ‌نیروهای ‌امنیتی ‌کار برقراری نظم و امنیت را به خوبی انجام‌ داده‌اند.

وضعیت عبور و مرور در شهر تبریز روان و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

گزارش‌های خبرنگاران تسنیم در سراسر آذربایجان شرقی حاکی از آن است که بیشتر این مردم بلافاصله بعد از اینکه از مکان وقوع زلزله مطلع شدند به خانه‌های خود بازگشتند.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/

R7887/P1336/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • رنگین شدن سفره‌های مردم مراغه با گیاهان کوهی
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی