Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محصول جدید شرکت (مپجا) که با حضور استاندار آذربایجان شرقی رونمایی شد، با بهره گیری از سیستم هوشمند هدایت و کنترل از راه دور خودرو از پیام کوتاه و بلوتوث اجرا می شود.

محصول تولید شده در این شرکت که تنها در انحصار چند شرکت خودرو ساز مطرح دنیا از جمله مرسدس بنز است، نهایی بوده و مدیران آن با هدف جذب سرمایه گذار برای تولید انبوه و تجاری سازی در نمایشگاه ربع رشیدی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی شروع بکار کرد. این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۴ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برپا می باشد.

تجاری‌سازی فناوری، زون بندی تخصصی، حضور مشتریان فناوری، صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی، راه‌اندازی تورهای سرمایه‌گذاری به عنوان متقاضیان فناوری، ارزش‌گذاری به عناصر اجرایی و اقتصادی در داوری و ارزیابی طرح‌ها، حضور صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سازمان‌های حمایتی، حضور تشکل‌های تولیدی و دستگاه‌های اجرایی برای معرفی نیازهای فناوران از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگاه و جشنواره است.

این نمایشگاه در سه سطح ایده و تحقیق، توسعه و تجاری‌سازی فناوری و فروش و توسعه بازار برگزار می‌شود.

تعدادی از حامیان این نمایشگاه توسعه‌گران نرم افزار آذربایجان، منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی، نمایشگاه بین‌المللی تبریز، استانداری آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

انتهای پیام/خ

سیستم هوشمند هدایت و کنترل از راه دور خودرو از  پیام کوتاه و بلوتوث اجرا می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی واقف بهروزی ادامه داد: این استان در موضوع سرمایه گذاری خارجی جزو استان‌های پیشرو است و متوسط سه سال گذشته شاخص‌های آن به عنوان الگویی برای سنجش به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: با وجود تحریم‌های سنگین خارجی و سختی مسیر‌های تبادل ارز و مواد اولیه، اما مسیر‌هایی برای تبادل ارز از استان ما طی شده که به عنوان الگو در کشور مطرح هستند، بر این اساس میزان هدفگذاری برای جذب سرمایه گذاری خارجی استان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۳ میلیون دلار بود ولی بیش از ۲۷ میلیون دلار سرمایه گذاری تحقق یافت.

بهروزی اضافه کرد: ۱۲ طرح در سال ۱۴۰۱ و تعداد ۱۳ طرح نیز در سال ۱۴۰۲ با سرمایه گذارانی از کشور‌های ترکیه، چین، جمهوری چک، امارات و ایرانیان مقیم خارج در استان آغاز شدند که بیشتر در بخش‌های گلخانه، تولید کنسانتره، نساجی، صنایع چوب و تجهیزات هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌ شرقی همچنین از کسب رتبه دوم آذربایجان شرقی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ مربوط به واحد‌های تولید کننده، راکد و نیمه تعطیل و سایر موارد خبر داد و گفت: این تبصره از حدود هفت سال گذشته در قوانین بودجه دستگاه‌های مختلف در حال چرخش بود و بر اساس گزارش مجلس شورای اسلامی میزان تسهیلات تحقق یافته از محل این تبصره تا قبل از سال ۱۴۰۰ بیشتر تک رقمی بوده و ما جزو استان‌های متوسط به پایین بودیم.

بهروزی با بیان اینکه مجموع مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده در سال ۱۴۰۱ شامل ۱۰ هزار (کمتر از ۵۰ درصد تقاضاها) و در سال ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵۱۳ درصدی شامل ۶۱ هزار و ۵۰۰ بود، افزود: این افزایش ناشی از اقدام تحولی دولت در راه اندازی درگاه مجوزهای کسب و کار است.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد