Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@22:23:29 GMT

کشف محموله ۱۳۵ کیلویی مواد افیونی در رودبارجنوب

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۴۸۰۹

کشف محموله ۱۳۵ کیلویی مواد افیونی در رودبارجنوب

فرمانده انتظامی رودبار جنوب از کشف محموله ۱۳۵ کیلویی مواد افیونی توسط پلیس مبارزه با موادمخدر رودبارجنوب با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،سرهنگ رضافیروزبخت فرمانده انتظامی رودبار جنوب در تشریح جزئیات این خبر گفت:در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، پس از هفته ها کار اطلاعاتی، در نهایت پلیس رودبار جنوب با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) از فعالیت دو باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرز های شرقی و از مسیر رودبارجنوب به صورت مسلحانه به مرکز کشور را داشتند مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران بعد از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت مسیرهای تردد سوداگران مرگ را شناسایی کرده و در دو عملیات جداگانه و منسجم مقدار ۱۳۵کیلو تریاک را کشف کردند.

سرهنگ فیروزبخت افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف، یه نفر متهم دستگیر و یک  قبضه اسلحه نیز کشف شد.

فرماندده انتظامی رودبارجنوب در پایان با بیان این مطلب که  سبزپوشان عرصه نظم و امنیت و مدافعان وطن اجازه جولان دادن به سوداگران مرگ را نخواهند داد، بیان داشت: بهترین راه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و اعتیاد را کار فرهنگی دانست و در قرن حاضر و با توجه به مقوله گسترده تهاجم فرهنگی تنها را مقابله با این معضل قرن، فعالیت فرهنگی و عزمی راسخ در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان