Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام ارشد اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی که در زمان جنگ ۳۳ روزه رئیس اطلاعات ارتش این رژیم بود، جولای ۲۰۱۶ (تیر ۹۵) در مصاحبه‌ای با «فرانس ۲۴» اعتراف کرد در زمان حمله اسرائیل به لبنان و نبرد با حزب‌الله، عربستان سعودی، ما را مورد حمایت اطلاعاتی قرار می‌داد!به گزارش بلاغ،به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، عربستان سعودی این روز‌ها به نیابت از رژیم صهیونیستی و آمریکا ماموریت به آشوب کشاندن منطقه را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماموریت پس از آن به قبیله سعودی محول شد که دست‌ساخته جبهه واحد ارتجاع و استکبار یعنی داعش در عراق و سوریه متحمل شکست‌های پی‌درپی شد و از پیشبرد نقشه آن‌ها عاجز ماند.

حال آمریکایی‌ها نسخه مقابله با حزب‌الله لبنان را مشترکاً به سعودی‌ها و صهیونیست‌ها تفویض کرده‌اند. سعودی‌ها در نخستین گام از اجرای پروژه مزبور، سناریو بازداشت سعدحریری نخست‌وزیر لبنان را به مفتضحانه و مضحک‌ترین شکل ممکن پیاده کردند. درخواست سعودی‌ها از صهیونیست‌ها برای حمله به لبنان سعودی‌ها تلاش دارند تا با بحرانی کردن وضعیت سیاسی در لبنان زمینه حمله به این کشور را فراهم آورند و همان مدل یمن را عملیاتی کنند. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان روز جمعه (۲۰ آبان) طی سخنانی به این موضوع اشاره کرد و گفت «نه تحلیل بلکه اطلاعاتی دارم مبنی بر این که عربستان از اسرائیل خواسته به لبنان حمله کند و رژیم صهیونیستی هم‌اکنون در حال بررسی این مسئله است».

البته سید مقاومت در همان سخنرانی، به صهیونیست‌ها درباره کوچکترین اشتباه یا خطا در ارزیابی اوضاع هشدار داد و به سران تل‌آویو گفت  «جریان مقاومت و حزب‌الله امروز از هر زمانی دیگری قوی‌تر است».

فارغ از محتوای پروژه طراحی شده توسط آمریکا برای مقابله با محور مقاومت، حزب‌الله لبنان و قطعیت ناکامی بازیگران آن در پیشبرد این پروژه با توجه به واقعیت‌های منطقه‌ای و میدانی از جمله مشروعیت و اقتدار روز افزون حزب الله لبنان، آنچه مهم است، ائتلاف آشکار عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در این پروژه است. تل‌آویو: از آل‌سعود حمایت می‌کنیم! هفته گذشته برخی منابع صهیونیستی فاش کردند که وزارت خارجه این رژیم از تمام سفارتخانه‌های خود خواسته تا حد امکان از رژیم آل‌سعود در برابر حزب‌الله لبنان و ایران حمایت کنند. المیادین نیز در این رابطه گزارش داد که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی خواستار اقدام سفارتخانه‌های خود برای ایجاد موج بین‌المللی بر ضد حزب‌الله شده است. تجربه مشترک صهیونیست‌ها و سعودی‌ها صهیونیست‌ها و سعودی‌ها که این روز‌ها در تدارک پیشبرد پروژه آمریکایی مقابله با حزب‌الله لبنان هستند، حدود ۱۱ سال پیش نیز در این رابطه، تجربه مشترکی پشت سر گذاشتند؛ تجربه‌ای که نتیجه‌اش برای آن‌ها چیزی جز شکست و هزیمت مفتضحانه نبود.

صهیونیست‌ها و سعودی‌ها قطعا هیچگاه خاطره جنگ ۳۳ روزه یا به تعبیر لبنانی‌ها «حرب تموز» در تابستان سال ۲۰۰۶ را فراموش نمی‌کنند؛ نبردی که علی‌رغم حمایت‌هایی که غربی‌ها از اسرائیل می‌کردند به سنگین‌ترین شکست تاریخ موجودیت نکبت بار این رژیم تبدیل شد. حمایت اطلاعاتی ریاض از ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد ۳۳ روزه اما در جریان جنگ ۳۳ روزه، این تنها آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها نبودند که به ارتش رژیم صهیونیستی یاری رساندند، بلکه یک دولت منطقه‌ای نیز به یاری صهیونیست‌ها شتافت؛ دولتی به نام عربستان سعودی که این روز‌ها هم پس از ۱۱ سال مجددا قصد مشارکت در پروژه احمقانه آمریکایی – صهیونیستی مقابله با حزب الله لبنان را دارد.

«عاموس یادلین» مقام ارشد اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی که در زمان جنگ ۳۳ روزه رئیس اطلاعات ارتش این رژیم بود، در مصاحبه‌ای که جولای ۲۰۱۶ (تیر ۹۵) با «فرانس ۲۴» داشت، اعتراف کرد که در زمان حمله اسرائیل به لبنان و نبرد با حزب‌الله، عربستان سعودی، ما (رژیم صهیونیستی) را مورد حمایت اطلاعاتی قرار می‌داد!

یادلین در همان مصاحبه، این را هم گفت که «ریاض و تل‌آویو اگرچه با هم روابط دیپلماتیک ندارند، اما از آن جهت که دشمن مشترکی به نام ایران دارند، در پشت پرده به همکاری با یکدیگر روی آورده‌اند»!

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری از حملات بامدادی صهیونیست‌ها به مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با توپخانه سنگین منطقه اللبونه در اطراف شهرک ناقوره واقع در جنوب لبنان را بمباران کرد.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان بعد از ظهر دیروز (شنبه) مرکز نظامی صهیونیست‌ها در الراهب و سایت جاسوسی و نظامی المطله را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096726

دیگر خبرها

  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد