Web Analytics Made Easy - Statcounter

آماده باش فوری  و در انتظار تیم های واکنش سریع هلال احمر استان سمنان اعلام شد . معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : در پی زمین لرزه هفت و سه دهم ریشتری در مرز ایران و عراق که باعث خسارت در استان های غربی کشور بخصوص کرمانشاه شد ، تیم های واکنش سریع هلال احمر سمنان و شاهرود و امدادگران هلال احمر این استان به حالت آماده باش فوری در انتظار درآمدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی آقا یحیایی افزود : آماده باش فوری در انتظار به این ترتیب است که در صورت اعلام نیاز ، امدادگران بلافاصله به محل زلزله زده اعزام می شوند. وی افزود : علاوه بر تیم های امداد رسان 170 عدد چادر هم برای اسکان زلزله زدگان از سمنان بارگیری شده و به محض اعلام نیاز به استان های غربی ارسال می شود . بر اثر زمین لرزه ای که دیشب استان های غربی ایران را لرزاند تاکنون 141 نفر کشته و هزار و 684 نفر مصدوم شده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف