Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن فوتسال ناشنوایان گفت: تیم ملی فوتسال ناشنوایان پیش از حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ برای آماده‌سازی بیشتر در اصفهان اردو برگزار می‌کند.

محمد حسین مولا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره میزبانی اصفهان از اردوی تیم ملی ناشنوایان اظهار داشت: اصفهان میزبانی بسیار خوبی را از تیم ملی فوتسال ناشنوایان داشت و باید دانست اصفهان در همه زمینه‌های ورزشی در کشور پیشتاز بوده و به همین سبب بازیکنان بسیار خوبی در فوتسال و دیگر رشته‌های ورزشی اصفهان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزبانی هیئت ناشنوایان اصفهان در بهترین سطح قرار داشته، افزود: اصفهان همیشه حمایت خوبی از تیم ملی فوتسال در رده‌های مختلف داشته و هم اکنون نیز در رده بزرگسالان و جوانان 2 مربی فوتسال از استان اصفهان در تیم ملی ناشنوایان حضور دارند.

رئیس انجمن فوتسال ناشنوایان با بیان اینکه اردوهای تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات انتخابی جهانی 2019 در اصفهان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: استان اصفهان در مرکز کشور قرار دارد که سبب دسترسی بهتر ورزشکاران در استان‌های مختلف می‌شود به همین دلیل استان اصفهان همیشه به عنوان محل برگزاری اردوهای تیم ملی به فدراسیون پیشنهاد می‌شود.

وی درباره انتخاب حسین شمس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان تصریح کرد: شمس چندین سال به عنوان مدیر تیم‌های ملی با ما همکاری خوبی داشته و در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم گیتی پسند فعالیت می‌کند، این سرمربی علاوه بر حضور در گیتی‌پسند به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان نیز منصوب شده و افتخار می‌کنیم که در خدمت این مربی بزرگ هستیم.

مولا بیان کرد: ششمین اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر 18 سال با حضور 12 بازیکن از 9 آبان به میزبانی استان اصفهان برگزار شد که این اردو برای آماده سازی بازیکنان برای حضور در نخستین مسابقات جهانی تایلند برگزار شد.

انتهای پیام/

R41346/P1357/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان