Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران در چهارمین دیدار دوستانه‌اش در راه آماده سازی برای شرکت در جام جهانی 2018 روسیه امشب به مصاف ونزوئلا می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از پیروزی برابر تیم پاناما امروز در ورزشگاه شهر نایمخن هلند به مصاف ونزوئلا می‌روند تا چهارمین دیدار تدارکاتی‌شان پس از صعود به جام جهانی را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران پیش از دیدار با زردپوشان ونزوئلا برابر توگو و پاناما به پیروزی رسید و مقابل روسیه به تساوی یک بر یک قناعت کرد.این در حالی است که ونزوئلا اولین دیدار تدارکاتی خود پس از رقابت‌های انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی را تجربه می‌کند آن هم در شرایطی که این تیم در گروه ده تیمی منطقه آمریکای جنوبی(کانمبول) در رده دهم قرار گرفت.

ونزوئلا که بهترین افتخارش کسب عنوان سومی جام ملت‌های آمریکای جنوبی در سال 2011 است، در رده 51 رده‌بندی فیفا قرار دارد و این در حالیست که حریف دوستانه این تیم در بازی امشب در جایگاه 34 جهان ایستاده است. هدف از برگزاری دیدار تدارکاتی با تیمی از آمریکای جنوبی با توجه به احتمال هم گروهی ایران با یکی از تیم‌های این منطقه از جهان در راستای برنامه‌های کارلوس کی‌روش است.

درترکیب تیم ونزوئلا 16 بازیکن لژیونر حضور دارند که از این تعداد 10 بازیکن در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند ، 5 بازیکن در لیگ‌های آمریکای جنوبی و شمالی حضور دارند و یک بازیکن هم در لیگ قطر و در تیم الغرافه حضور دارد که سابقه بازی برابر برخی ملی‌پوشان ایران را در لیگ قهرمانان آسیا دارد. ویکر آنجل مدافع تیم ملی ونزوئلا هم‌تیمی میلاد محمدی در تیم اخمت گروژنی است که این موضوع از نکات جالب این بازی است. ضمن اینکه سالامون راندون مهاجم اول حریف امشب شاگردان کی‌روش که در تیم وست‌برومویچ انگلستان حضور دارد از بازیکنان نامدار ونزوئلا به شمار می‌رود.

اگر چه تیم ملی ونزوئلا در انتخابی جام جهانی روسیه در میان ده تیم منطقه خود در رده دهم قرار گرفت اما نباید فراموش کرد که این تیم برابر آرژانتین در هر دو بازی رفت و برگشت با امتیاز زمین را ترک کرد، برابر برزیل باخت‌هایی با اختلاف دو گل را تجربه کرد، از اروگوئه و کلمبیا امتیاز گرفت و پاراگوئه را هم شکست داد. این موضوع نشان می‌دهد که ونزوئلا آن چنان هم حریف ساده‌ای برای شاگردان کی‌روش نیست و حضور تیم‌های قدرتمند جهان مانع از آن شد تا این تیم شانسی برای حضور در جام جهانی را داشته باشد.

کارلوس کی‌روش در شرایطی امشب ترکیب تیمش برابر ونزوئلا را می‌چیند که در بازی‌ با پاناما نشان داد که در وهله اول نتیجه‌گیری برایش در اولویت قرار دارد و برای همین هم بیشتر به بازیکنانی در ترکیب اصلی میدان داد که جزو مهره‌های همواره مورد اعتمادش بودند. سرمربی تیم ملی به احتمال فراوان در بازی امروز تیم ملی هم نفراتی را به زمین می‌فرستد که بتوانند برابر ونزوئلا، ایران را به گل برتری برسانند و سپس بازیکنانی را به عنوان جایگزین به زمین می‌فرستد تا آنها هم فرصت ارائه توانایی‌های‌شان را داشته باشند. باید دید آمار نباختن تیم ملی ایران با کی‌روش در بازی‌های دوستانه و ملی در بازی امروز متوقف می‌شود یا اینکه یک بازی دیگر بدون باخت در آمار تیم کی‌روش ا ثبت خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه دو بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان (+عکس)
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • شکار یک پلنگ ایرانی در توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی