Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:23:05 GMT

۳۴۴ گفتمان دینی در خراسان جنوبی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۵۷۵۳

۳۴۴ گفتمان دینی در خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجند- دبیر گفتمان های دینی خراسان جنوبی از برگزاری ۳۴۴ گفتمان دینی به مناسبت اربعین همزمان با دهه پایانی صفر در استان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل صادقی خواه در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: در ایام دهه پایانی صفر ۳۴۴ گفتمان دینی در مدارس متوسطه، اول و دوم برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری گفتمان های دینی اظهار کرد: رشد اندیشه و معرفت دینی در مخاطبان و مردم از مهم ترین اهداف این گفتمان ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام صادقی خواه با اشاره به بیانات رهبری افزود: اندیشه دینی وقتی با احساس مسئولیت و تعهد همراه شود، عمل به وجود می آورد و نتیجه ای حاصل می شود که پیامبران نیز به دنبال آن بودند.

وی با اشاره به برگزاری محورهای گفتمان های دینی در مدارس بیان کرد: این گفتمان ها با موضوعات پاسخ به شبهات دینی، اهمیت نماز اول وقت و امام شناسی برگزار می شود.

دبیرگفتمان های دینی خراسان جنوبی ادامه داد: بیان احکام، پرسش و پاسخ های دینی، عفاف و حجاب، روش های مناسب انتخاب همسر و تحکیم بنیان خانواده و ریشه ها و پیامدهای فرقه های نوظهور از جمله موضوعات گفتمان های دینی است.

حجت الاسلام صادقی خواه افزود: همچنین معرفی ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در میان قشر جوان، آسیب های اجتماعی اعم از اعتیاد و طلاق، آسیب های فضای مجازی، مهدویت و ولایت فقیه و اسراف و تجمل گرایی از دیگر محورهای گفت و گو در این گفتمان ها است.

وی بیان کرد: گفتمان های دینی درتمامی شهرستان های خراسان جنوبی توسط اساتیدی از حوزه های علمیه قم، مشهد مقدس و بومی های استان برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر