Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به دنبال وقوع زلزله در سه استان غربی کشور، از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی خواست به آسیب دیدگان این زلزله خدمات بهداشتی، درمانی و مددکاری ارایه دهند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «علی ربیعی» با صدور دستوری به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: همه خدمات و امکانات بهداشتی و درمانی زیر مجموعه این سازمان با فوریت نسبت به بستری و مداوای حادثه دیدگان اقدام کرده و همه مساعی خود را برای کمک‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده در دو استان ایلام و کرمانشاه و سایر استان‌های خسارت‌دیده به کار گیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی همچنین با توجه به اثرات منفی و پیامدهای سخت و دشوار برای خانواده‌هایی که دچار حادثه شده و برخی از اعضا خانواده خود را از دست داده اند، از سازمان بهزیستی خواست در مناطق زلزله دیده خدمات، امکانات و تسهیلات خود را برای ارائه خدمات مشاوره و ارائه خدمات روانشناسی، مددکاری به خانواده‌های مصیبت زده برای کاستن از آلام و درد آنان بسیج کند.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه جاری استان کرمانشاه را لرزاند؛ شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور از جمله تهران احساس شد و حتی کشورهای همجوار را لرزاند.
محل وقوع استان کرمانشاه - حوالی ازگله - بوده است. این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه و در طول جغرافیایی 45.9 ، عرض جغرافیایی 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین روی داده است. همچنین در ادامه، زمین لرزه هایی به بزرگی 4.6 و 4 ریشتر این منطقه را لرزانده و پس لرزه های این زمین لرزه ادامه دارد.
در این زمین لرزه 207نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعداد مجروحان این حادثه به 1700 نفر رسیده است.

IRNAeco@
اقتصام**9123**2025
خبرنگار: زهره دریغ گفتار**انتشار: لیلا جودی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاریاب کرمان لرزید

به گزارش خبرگزاری مهر، زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری در عمق ۹ کیلومتری زمین، حوالی فاریابِ کرمان را لرزاند.

کانون وقوع این زلزله در ۲۹ کیلومتری فاریاب، ۳۰ کیلومتری کهنوج و ۴۷ کیلومتری عنبرآباد در جنوب کرمان کرمان اعلام شده است.

هنوز از خسارت‌های احتمالی این زلزله خبری مخابره نشده است.

کد خبر 6094819

دیگر خبرها

  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • فاریاب کرمان لرزید
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز