Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سعید نوری با اشاره به عاملیت این بانک برای دومین سال از نمایشگاه‌های کتاب استانی گفت: با توجه به تجارب موفق سال گذشته و اعلام رضایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات بانک شهر، در قالب تفاهم نامه همکاری برپایی نمایشگاه های کتاب استانی برای مدت پنج سال به بانک شهر سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوری با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه کتاب استانی در کرمانشاه و استقبال پرشور مردم  این شهر اظهار کرد: امسال و در این نمایشگاه تلاش شده تا خدمات بهتر و گسترده تری به مردم فرهنگ دوست کرمانشاه ارائه شود.
نوری با بیان این‌که پیش از این پیشخوان‌ها و ATM های بانک شهر برای ارائه خدمات به زوار اربعین در مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین مستقر بود، گفت: با توجه به روزهای پایانی این ایام، تعدادی از این دستگاه ها را برای ارائه خدمات بهتر به نمایشگاه کتاب منتقل شد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب کرمانشاه صبح و بعدازظهر برقرار است ، در تمامی ساعات به مشتریان خدمات ارائه می‌شود و در این راستا از نیروهای زبده بانک استفاده می‌شود.
نوری در خصوص خدمات و امکانات غرفه بانک شهر برای مردم تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین خدمات توزیع بن کتاب است که نزدیک به هشت میلیارد ریال بن کارت با تخفیف 20 درصدی برای مردم در نظر گرفته شده است.
سرپرست منطقه هفت بانک شهر افزود: دریافت برنامه های نت شهر، افتتاح حساب، گرفتن وجه، خدمات کارت و همه خدماتی که در یک شعبه بانک شهر ارائه می‌شود در غرفه بانک شهر در نمایشگاه کتاب کرمانشاه در اختیار مردم است و در کوتاهترین زمان انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین یک دستگاه خودرو پول رسان در همین محوطه مستقر شده تا مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.
وی از اعلام آمادگی بانک شهر برای ارائه خدمات تا پایان روزهای برپایی نمایشگاه هم خبر داد و افزود: مشتری مداری و ارائه خدمات به مردم فرهنگ دوست کرمانشاه در اولویت کار قرار دارد.
نوری در ادامه از همکاری خوب دستگاه‌های مربوطه در استان کرمانشاه از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کمک به ارائه خدمات به مشتریان قدردانی کرد.

 

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «سلام ساوالان» ضمن تبریک روز روانشناس اظهار کرد: شعار روز روانشناس سال‌جاری «امیدآفرینی با توسعه خدمات روانشناسی، مشاوره و مشارکت مردم» است و سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر و ادارات کل بهزیستی استان‌ها و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها نیز به تبع این اداره، مسئولیت‌های ویژه‌ای در حوزه خدمات روانشناسی دارند و ما نیز سعی داریم تا با تلاش همکاران در این زمینه، بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی افزود: یکی از خدمات ویژه بهزیستی، مشاوره رایگان، امن و محرمانه خط تلفنی ۱۴۸۰ است که همه مردم می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب از این خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های خانواده، تحصیلی، تربیت فرزند، اختلالات روانی، ازدواج، شغلی و کودک و نوجوان استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در سطح استان بیش از ۷۰ مرکز روانشناسی و مشاوره، خدمات متفاوتی را به مردم ارائه می‌کنند و همگی سعی دارند تا آلام مرتبط با روح و روان انسان‌ها را کاهش دهند.

رضایی افزود: ما نیز سعی داریم تا آموزش‌هایی را مطابق با علم روز روانشناسی به روانشناسان و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، ارائه دهیم تا ضمن پیشرفت این حوزه، خدمات بهتر و تخصصی به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی اظهار داشت: از طرف بهزیستی برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه به جهت استفاده از خدمات روانشناسی، یاری برگ ارائه می‌کنیم که به روانشناسان مربوطه تحویل داده می‌شود و هزینه جلسات مشاوره افراد تحت پوشش را بهزیستی متقبل می‌شویم.

رضایی گفت: همچنین در این زمینه دغدغه مهمی که در دولت سیزدهم پیگیر آن هستیم، تحت پوشش قرار گرفتن خدمات مشاوره و روانشناسی است تا عموم مردم بتوانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

کد خبر 748819

دیگر خبرها

  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد